• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Kolikot.

  • Viestiketjun aloittaja Pilipali
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser

Guest
Itseäni kiusaa suunnattomasti nuo kolikot, tuossa kaupunkinäkymässä, kun ne tulee näkyviin niin pian edellisen keräämisen jälkeen. Ne voisi tulla näkyviin vaikka vain tunti ennen kun on pakko tyhjätä. Toki mahdollisuus entiseen tapaan olisi kerätä niitä keskenki, jos haluaa. Mutta itseäni vaan ärsyttää, että ne on kokoajan sotkemassa näkymää.

Työpajoissakin työkalut on kerättävissä vasta kun siihen on aika. Eikä sillä lailla pikkuhiljaa tipotellen.

Olisiko tilanteeseen toivottavissa joskus vaikka muutosta?
 

DeletedUser11

Guest
Itseäni kiusaa suunnattomasti nuo kolikot, tuossa kaupunkinäkymässä, kun ne tulee näkyviin niin pian edellisen keräämisen jälkeen. Ne voisi tulla näkyviin vaikka vain tunti ennen kun on pakko tyhjätä. Toki mahdollisuus entiseen tapaan olisi kerätä niitä keskenki, jos haluaa. Mutta itseäni vaan ärsyttää, että ne on kokoajan sotkemassa näkymää.

Työpajoissakin työkalut on kerättävissä vasta kun siihen on aika. Eikä sillä lailla pikkuhiljaa tipotellen.

Olisiko tilanteeseen toivottavissa joskus vaikka muutosta?
Sinulla on asuinrakennukset tosiaan aika sekavasti, sen takia näkyvät kolikot varmaan häiritsevät. Kun ne sijoittaa johonkin samaan paikkaan, eivät näkyvät kolikot välttämättä häiritse niin paljoa. Mitä enemmän alussa on pelaamisessa, sitä useammin kolikot tulevat näkyviin. Itse pidän kolikkojen ilmaantumisesta, kun joskus saattaa olla pienestäkin kiinni tarve saada kolikoita kerättyä esim. rakennuksen laajennusta varten. Kun kolikot ilmaantuvat samaan aikaan, on ne helppo kerätä kun asuinrakennuksia alkaa olla pilvin pimein. Jos keräyksen joutuisi kesken kaiken suorittamaan ilman kolikoiden esilletuloa, pitäisi se tehdä varmaan asuinrakennus kerrallaan ja se olisi turhaan aikaavievää.
 

DeletedUser

Guest
Jos keräyksen joutuisi kesken kaiken suorittamaan ilman kolikoiden esilletuloa, pitäisi se tehdä varmaan asuinrakennus kerrallaan ja se olisi turhaan aikaavievää.

En tarkoittanut ettei ne saisi tulla esiin, vaan sitä että jos pääsisi vaikka itse säätelemään sitä, koska ne tulee esiin.
Itse kun olen työni vuoksi koneella kokoajan, ne kolikotkin on jatkuvasti kiusaamassa.
Tiedän, että järjestelmäni on hyvin sekava, mutta se järkeistyy tässä, kun saan lisää tilaa taas aikaiseksi.
 

Deleted User - 317

Guest
Tähän on tullut jo päivitys jolloin jokaiselle tasolle päästessä kolikoiden ilmestyminen kestää kauemmin, en muista mitä se on pelin alussa 1-4 lvl asuinrakennuksella ehkä 1min ja esim 15lvl 20 min niin ei ne enää niin häiritse.
 

DeletedUser

Guest
Erinomaista, pitää siis nostaa noiden lvl mahd nopeasti.
 
Ylös