• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Jäsenen Emmer Sininen uusimmat tuotokset

  1. Mainosvideon kummallisuus

    Mikä tuota mainosta vaivaa? Yleensä katselen videon ja saan jonkun palkinnon. Sitten toisinaan käy näin: Katselen videon, mutta palkinnon sijaan siinä ikkunassa lukeekin 'Et voi katsella tätä videota juuri nyt.' Juurihan katselin sen... jos palkintoa ei haluta antaa liian pian edellisen...
  2. Haudatun kaupungin 33 tehtävä bugaa?

    Ahaa, nyt tajusin. Yhdistelykatalyyytti ei siis ole enää loitsu tuossa tehtävämielessä -eivät vaan ole korjanneet noita infotekstejä.
  3. Haudatun kaupungin 33 tehtävä bugaa?

    En tarkoittanut tuota, vaan että katalyyttien keräystä ei laskettu tehtävään mukaan. Ja sama tapahtui nyt tehtävän 65 kohdalla. Kuitenkin tehtävän info-kentässä selvästi kerrotaan, että yhdistelykatalyytit ovat siinä tarkoitettuja lumousloitsuja. Ja keräsin siis katalyytit akatemiasta, jossa ne...
  4. Haudatun kaupungin 33 tehtävä bugaa?

    Tehtävänä on kerätä 2 lumousloistua, keräsin taika-akatemiasta 4 yhdistelykatalyyttiä, mutta ne eivät päivittyneet tehtävään. Myöskään vanhoista tapahtumarakennuksesta keräämäni tavarat eivät tulleet lasketuiksi tejtävän toiseen osioon. Jos tuo oli yhteysongelma, niin miksi tavarat kyllä tuli...
  5. Kultapandamestarin artefakteja puutttuu

    Jaa ne tarvitseekin nyt erikseen lunastaa...
  6. Kultapandamestarin artefakteja puutttuu

    Minulla on vain yksi artefakti varastossa, kuitenkin olen nyt mennyt tähtikentän läpi neljästi ja mielestäni saanut useamman. En ole aloittanut kultapandamestarin valmistusta, joten en ole käyttänytkään niitä. ... yksi artefakti on tullut tehtävien tekemisestä
  7. Kaupunki-näkymä muuttunut turhan suureksi

    Browser: Chrome, aiemmin kaikki oli pienempää ja ruudulla näki kaupungista enemmän. Saattoi olla edellinen päivitys, jonka jälkeen kaikki on turhan suurta, myös dialogit. Asetuksista ei pysty tätä korjaamaan, koska on jo pieneimmällä tarjotulla tasolla. Läppärin kuvaruutu on säädetty 125%...
  8. Lyhty ei toimi

    Ahaa, siinä onkin hämäävää se, että ruudussa on lyhty. Pitää ensin siivota kynttilällä.
  9. Lyhty ei toimi

    Poistin kaksi hämyä ruuduista kynttilöillä, nyt pitäisi poistaa sarake lyhdyllä, mutta mitään ei tapahdu.
  10. Kylmän tulen feeniks

    Minulla on sama juttu...
  11. Seuran seikkailut -patsas

    Korjaus: Myös ylellisen pullon kohdalla näyttää olevan tämä harmillinen käytös.
  12. Seuran seikkailut -patsas

    Kun patsas (2pv tavaratuotanto) on valmis, huutomerkki korvautuu huutomerkillä, eikä tikillä niinkuin muiden merkkien valmistuessa.
  13. Rahojen ja muiden keräämis ongelmat

    Minulle sattuu sitä myös... yleensä ei mahdu enempää kyseistä resurssia kaupungintaloon.
  14. Vappujuhla -kaksinkertaistus ei toimi

    Ensimmäisellä klikkauksella sain kaksinkertaistus-merkin. Toisella klikkauksella avautui 10 tietopistettä, alanurkassa on 2x -merkki, mutta palkkiin ilmestyi vain 10 tietopistettä.
Ylös