• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Palautteet talven taika -tapahtumasta

Mr.Freshh

Ex-Team Member
Arvon Haltiat ja Ihmiset,

tule mukaan 'Talven taika' tapahtumaan! Lisätietoja tapahtumasta löytyy täältä.

Otamme mielellämme vastaan palautteita tässä ketjussa.

Terveisin
Elvenar-tiimi
 

DeletedUser8

Guest
Tässä >>SPOILERI<< lista niille jotka eivät vielä ole hoksanneet mistä minä ne aina haen...
https://elvengems.com/winter-magic/sequential-quests/
englanninkielinen ja sitähän ei ole pakko klikata jos ylläreistä pitää.

Samalla sivustolla "Overview" välilehden alaosassa on eritelty palkintorakennuksia paremmin, "Set buildings" välilehti kertoo enemmän palkintoina olevista settirakennuksista.

Pitäkää hauskaa :)

PS. Totesin jo muutama viikko takaisin Beta-serverillä että nyt ei (itselläni) aika riitä millään, en pysty edes päivittäin kirjautumaan. On siis tyydyttävä ottamaan mitä kerkeää irtopisteitä - suunnitelmallinen toiminta ei tällä kertaa onnaa.
 

Tarya

Active Member
minusta oli tässä tapahtumassa mukava yllätys, että pääpalkintoketju jatkui jos onnistui saamaan kaikki kolme ajoissa. Huonoa taasen oli, ettei turnajaisten tekeminen hyödyttänyt talven taiassa ollenkaan, kuten edellisessä jossa saimme kohtaamisia turnajaisprovinsseista.
 

Mini

Active Member
Säästelen vielä pisteitä loppupäiviä varten (enkä tule siltikään saamaan kolmatta palkintoa), niin ihan uteliaisuuttani kysyn, että mitä pääpalkintoja tuli lisää?
 

Tarya

Active Member
minäkään en näe kuin neljännen palkinnon ja se on "markkinakoju" sen saisi 250, no en taida päästä siihen, koska tehtävät loppuivat ja hiutaleita putoilee niin vähän :(
Mini: etkö ole huomannut käyttää tuplapäiviä hyväksesi, niillä minä olen saanut nuo kolme pääpalkintoa?
 

Mini

Active Member
Tarya: Nää on rakennettu niin, että jos haluaa jotain tiettyä, niin silloin ei voi satsata niin, että saisi kaikki pääpalkinnot. Mulla on ollut noissa roduissa manapula ja asukkaita on aina hyvä olla reservissä, joten mun strategia oli saada näitä. Pääpalkinnoista en tarvitse kuin kaksi ja ne tulevat, se kolmas ei enää nosta manaa ja tuottaa itse siemeniä joista ei ole ollut samalla tavalla pulaa. Päivittäisistä settirakennuksista halusin sen jäisen joulukuusen (manarakennus) ja sille kaksi muuta rakennusta nostamaan manan tuottoa. Ne valitsin ulkonäön perusteella, toisen saan toivottavasti ylihuomenna. Kahta jäljelle jäävää en halunnut, kun eivät nosta manaa ja vievät siten turhaan tilaa. Asukkaita halusin ja onnistuin saamaan kaksi talvitähteä, joiden ulkonäöstä pidän. Viimeiset pisteet työnnän tokavikan päivän Jäätemppeliin, on manarakennus. Se on myös tuplapäivä, mutta tuskin riittää kolmanteen pääpakintoon.
 

Tarya

Active Member
Mini: jokainen meistä haluaa peliltään asioita, joista itse pidämme. Minulla ei ole manasta ollut pulaa missään vaiheessa mutta väestöstä sitäkin enemmän - joskus tarvikkeistakin. Kaikkia olen saanut ja kuten teksteistämme huomaamme, teemme eri asioita siksi myös pulaa eri tuotannoista. Etenen hitaasti, se tyyli sopii minulle parhaiten. Minä kohdensin saamiseni pääpalkintoihin, satsasin niihin ja sain ne myös - tosin tähän neljänteen ei taida rahkeet riittää - hiutaleita saisi sataa enemmän tai vuorokauden tehtävät saisi olla vaikka 12h tehtäviä.. Hyviä mietteitä minun mielestä, niitä vain kaikki ei tarvitse. Minulla myös erittäin huono onni päiväpalkintojen saamisessa, siksi en niihin paljoa satsaa, menen, otan jos saan periaatteella.:)
 

Mini

Active Member
Tarya: näinhän se juuri on, jokainen omalla tavallaan. Pääasia, että saa pelata sillä tyylillä joka itselle sopii. Elvengemsin sivu on oiva apu, kun miettii mitä palkintoja haluaa tai toivoo. Päiväpalkinnoista sain lähes kaikki mitä toivoin ja huomisen tuplapäivän ansiosta näyttää se kolmas pääpalkintokin mahdolliselta - jos laskin oikein. Etenen mielelläni nopeasti, mutta lopputuloksessa visuaalisuus painaa enemmän kuin pisteet. Edessä on pudotus pisteissä, kun harkinnan jälkeen poistan muutaman tehtaan ja ehkä asumuksiakin. Vierasroduille varatun aukion sekamelska on tällä hetkellä rasittava, kun jätin kaikki pikkurakennukset tehtäviä varten. Pitä yrittää tehdä se vähän kauniimmaksi, on juuri sitä puuhaa josta pidän.

Hyvää alkanutta vuotta! Toivotaan, että peliä kehitetään niin, että eri tavoilla pelaavilla on kaikilla mukavaa :)
 

Tarya

Active Member
talven tapahtumiin kaipailin - 23h tunnin tehtäviä vaikka 8h tehtäviksi. sillä saisi pisteitä enemmän pääpalkintojen - uusien lisienkin saamiseksi :);)
 
Ylös