• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Naapuri apu?

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser86
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser86

Guest
Hei.

Mikä ongelma minun pelissä on kun annan naapuriapua ja sieltä pitäisi tulla lahja mutta ruutu on tyhjä eikä mitään tule?
Eli kun annan naapuriapua sieltä tulee kolikoita 9 000 ja tarpeita 900. Oikein. Sitten joissakin paikoissa tulee se lahja/palkinto niin mulla on neljä kertaa tullut ilmoitus että tässä palkinto mutta mitään ei näy ruudulla eikä mitään tule varastoon.

Jorma.
 

DeletedUser8

Guest
Hei.
Mikä ongelma minun pelissä on kun annan naapuriapua ja sieltä pitäisi tulla lahja mutta ruutu on tyhjä eikä mitään tule?
Eli kun annan naapuriapua sieltä tulee kolikoita 9 000 ja tarpeita 900. Oikein. Sitten joissakin paikoissa tulee se lahja/palkinto niin mulla on neljä kertaa tullut ilmoitus että tässä palkinto mutta mitään ei näy ruudulla eikä mitään tule varastoon.
Tunnettu bugi, korjattu betalla v1.20 joka tulee tänne sitten seuraavassa päivityksessä.
Ei sanottu mistä johtuu, mutta pelaaja saa ensin 3 aarrearkkua niinkuin kuuluukin (maksimi) ja sitten myöhemmin saattaa tulla vielä lisää ilmoituksia arkuista ja ne on tyhjiä koska olet jo saanut 3 aarretta. Eli jos olet laskenut saaneesi 3 niin ei niitä loppuja kannata availla. Itse laskin tänään saaneeni 4 ylimääräistä ilmoitusta.
 

DeletedUser86

Guest
Moi.

Ja kiitos vastauksesta. Toivottavasti korvataan jotenkin. Näitä kun tulee joka päivä niin menettää melkoisesti.
Muuten kiva peli rakennella Cityä.
 
Ylös