• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Palautteet seurojen turnajaisista!

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser3
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser70

Guest
Meillä on monta aktiivista turnajaisiin osallistujaa, joten uudistus on erittäin tervetullut. Saadaan sitten toimia seuran kanssa porukassa ja seuran hyväksi.
 

DeletedUser8

Guest
Missä on turnajaiset ?
Kun luet tätä niin turnjaiset ovat jo todennäköisesti alkaneet (15 min alkuun:p).
Sinun täytyy kuulua seuraan voidaksesi ottaa osaa, jos et kuulu voit perustaa yhden miehen/naisen seuran ja sekin käy. Turnajaiset kestävät normaalin ajan, eli kun alkoivat myöhemmin loppuvat myöhemmin (näin ainakin betalla) ja seuraavat alkavat sitten jotakuinkin normaalisti ja sitä rataa.
Isommassa porukassa on paremmat palkinnot, mutta itse olen kokeillut kokeillut paria turnajaista yksinäni ja tietopisteitä/muinaismuistoja on ropissut ihan riittävästi. Riimujakin on tietty saatavissa.

Sen verta turnajaisista seurasysteemillä että vielä on tiettävästi meneillään pientä säätöä, tietoja keräillään, eli jos jokin tuntuu laskennallisesti mahdottomalta nyt se voipi muuttua paremmaksi myöhemmin. Parhaimpiin palkintoihin on mahdollisuuksi mitä suurempi ja kokonaisuudessaan aktiivinen seura on kyseessä... mutta tämähän lienee sanomattakin selvä (mut sanoin kuiteski.)
 

DeletedUser93

Guest
Kun luet tätä niin turnjaiset ovat jo todennäköisesti alkaneet (15 min alkuun:p).
Sinun täytyy kuulua seuraan voidaksesi ottaa osaa, jos et kuulu voit perustaa yhden miehen/naisen seuran ja sekin käy. Turnajaiset kestävät normaalin ajan, eli kun alkoivat myöhemmin loppuvat myöhemmin (näin ainakin betalla) ja seuraavat alkavat sitten jotakuinkin normaalisti ja sitä rataa.
Isommassa porukassa on paremmat palkinnot, mutta itse olen kokeillut kokeillut paria turnajaista yksinäni ja tietopisteitä/muinaismuistoja on ropissut ihan riittävästi. Riimujakin on tietty saatavissa.

Sen verta turnajaisista seurasysteemillä että vielä on tiettävästi meneillään pientä säätöä, tietoja keräillään, eli jos jokin tuntuu laskennallisesti mahdottomalta nyt se voipi muuttua paremmaksi myöhemmin. Parhaimpiin palkintoihin on mahdollisuuksi mitä suurempi ja kokonaisuudessaan aktiivinen seura on kyseessä... mutta tämähän lienee sanomattakin selvä (mut sanoin kuiteski.)

Kiitos ! En kuulu seuraan ja en tule kuulumaan vain turnajaisten takia. :(
 

DeletedUser8

Guest
Kiitos ! En kuulu seuraan ja en tule kuulumaan vain turnajaisten takia. :(
Asiaa kannattaa harkita uudelleen kun tarvitset hieman xtra tietopisteitä, samaten jos turnajaiset ovat sinun boostattujen tuotteiden turnajaiset - muinaisjäännökset irtoo helpommin/halvemmin neuvottelemalla turnajaisissa kuin selvittämällä karttaprovinssin ja saat tuotteen boostia nostettua. Myös "tapahtumissa" kuten joulun aikaan oli "hanki tietopisteitä" tai "hanki muinaisjäännöksiä" tehtäviä riitti.
Ei se mitään maksa jos perustat itsellesi yhden hengen seuran, pari klikkausta, näin on portti turnajaisiin auki, yhtä helposti siitä eroon pääsee.
 

DeletedUser93

Guest
Asiaa kannattaa harkita uudelleen kun tarvitset hieman xtra tietopisteitä, samaten jos turnajaiset ovat sinun boostattujen tuotteiden turnajaiset - muinaisjäännökset irtoo helpommin/halvemmin neuvottelemalla turnajaisissa kuin selvittämällä karttaprovinssin ja saat tuotteen boostia nostettua. Myös "tapahtumissa" kuten joulun aikaan oli "hanki tietopisteitä" tai "hanki muinaisjäännöksiä" tehtäviä riitti.
Ei se mitään maksa jos perustat itsellesi yhden hengen seuran, pari klikkausta, näin on portti turnajaisiin auki, yhtä helposti siitä eroon pääsee.

Mietin vielä, kiitos !
 

DeletedUser8

Guest
Turnajaiset päättyivät juuri betalla ja muistinpa tuollaisen kummajaisen...

Kun (seura)turnajaiset päättyvät siitä ei tule erikseen sellaista päättymisruutua kuin ennen tuli - ne vaan päättyvät. En nyt muista nähneeni sille muutokselle mitään virallista selitystä.
Nähdäksesi palkintosi klikkaa seuraikonia (kilpi profiiliruudussa) > avaa "Turnajainen" välilehti ja siellä on sitten "palkintosi viimeisimmästä turnajaisista" tms. ja ranking.
Huono muutos mielestäni, mutta ehkä se myöhemmin muutetaan takaisin entisentyyppiseksi. Tai sanotaanko että näin siis betalla vielä v1.22 - täällähän ei ole vielä ainoatakaan (seura)turnajaista päättynyt. Mutta jos ei tule ilmoitusruutua niin ei sitten tule, ei ole bugi vaan ominaisuus niinkuin microsoftin pojat aikoinaan tapasivat sanoa :p.

EDIT (seuraavana päivänä) - Kuulin juuri seurakaveriltani että hänelle oli tullut ilmoitusruutu "Turnajaiset ovat päättyneet - saat kohta palkintosi". Itse kirjauduin sisään hetimiten mutta minulle ei tuota ruutua ilmestynyt, palkinnot kyllä näkyivät siellä missä mainitsin. Eli olisiko niin että jos olet linjoilla tuo ilmoitusruutu tulee.

EDIT #2 (seuraavien turnjaisten jälkeen) Huomasin että ilmoitusten joukossa oli ilmoitus turnajaisten päättymisestä jne. Kuitenkin olin kyllä tyytyväisempi aiemmin kirjautuessa ruudulle ilmestyneeseen isoon plakaattiin joka kertoi turnajaisten päättyneen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

DeletedUser8

Guest
No se on kyllä käynyt selväksi että jos ennenkin oli vaikea saada yleisiltä markkinoilta joitain tavaroita nyt vaikeudet ovat vaan moninkertaistuneet (tämä tuollaisena "mutu" tietona).

Aiemmin tässä ketjussa viittasin neuvotteluun turnajaisissa jne. mutta vaikka olikin kiva napsia vähän extra tietopojoja niin kyllä täytyy nyt painaa jarruja. Minulla oli tapana availla jotain 5 provinssia ja napsia muutama kierros tietopisteitä, mutta kyllä pari turnajaista jo osoittaa että tätä rataa menee kyllä talous kuralle. En usko että se on suuremmassakaan seurassa niin paljon erilaista kun kaikki tarvii samoja tarpeita yhtä aikaa.

Eli jatkossa vain boostattujen tuotteiden turnajaisia harkinnan mukaan, ja jotain erikoistapauksia kun on tietopisteille tarvetta.
 

Tarya

Active Member
Turnajaisia voisi olla harvemmin, minusta niitä in nyt liian usein ollut. Yhdessä nyt olevan ystvänpäivä tehtävien suorittamisen kanssa tuotteita kuluu varmasti paljon, koska kaikki pitää suurinpiirtein neuvotella taistelutappioiden vuoksi :(
 
Ylös