• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Aktiivinen pelaaja seuraa vailla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DeletedUser81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

DeletedUser81

Guest
Hei
Aloittelin täällä paripäivää sitten ja hyvin olen viihtynyt. Pelaan varsin aktiivisesti ja normaalissa järjestyksessä olen koneella usemaman kerran päivässä. Kaupunkini on toki vielä aikalailla alkutekijöissään, mutta pian se siitä nousee ja aina paremmin mikäli on kavereita. Kaupungissani on boostit marmorille, kirtallille ja jalokiville josta marmori on jo käytössä. Aivan vieras tämäntyyppine npeli ei minulle ole, koska olen pelannut forge of empiresiä uk servulla useamman vuoden.
 
minäkin olen juuri aloiittanut ja seurani suomi pelaajat hakee kaiken tasoisia pelaaajia :)
 
Takaisin
Ylös