• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Alueet ovat menneet "päin seiniä" live maailmassa?

Tarya

Active Member
Tulevan tapahtuman myötä tulleet päivitykset ovat tuoneet vedet maailmaamme mutta myös muutokset alueillamme.
Nämä muutokset ovat menneet aivan poskelleen, meidän seurassa, jokaisella jotenkin, yksikään ei samantapaisesti :(

Olen sen verran kuullut, että Betalla asia mennyt oikein, livessä väärin. Missähän aikataulussa asia tullaan korjaamaan?
Live-maailmaan`?
 

DeletedUser8

Guest
Tulevan tapahtuman myötä tulleet päivitykset ovat tuoneet vedet maailmaamme mutta myös muutokset alueillamme.
Nämä muutokset ovat menneet aivan poskelleen, meidän seurassa, jokaisella jotenkin, yksikään ei samantapaisesti :(

Olen sen verran kuullut, että Betalla asia mennyt oikein, livessä väärin. Missähän aikataulussa asia tullaan korjaamaan?
Live-maailmaan`?
Joo, katsoin ensin että jumankekka kaupunki putoaa kohta rotkoon - mokan "erilaisuus" per pelaaja voisi johtua siitä kuinka likellä kaupunkiruudukon rajoja on rakenneltu. Oikeasta laidasta puuttuu ainakin minulla hieno iso merikilpikonna uiskentelemassa.
Oiskohan tässä kyseessä klassikko - ensin Betalla kohdalleen, sitten "meiltähän tämä käy" kahvikuppi kourassa peetä työkaverin kanssa jauhaen vähän sinnepäin.
 

Tarya

Active Member
herkistit minut ainakin nauramaan, vastauksellasi :):rolleyes: Näinhän se käy ja on käynyt :p
 

DeletedUser226

Guest
Tuo kilpikonnan näkymättömyys minuakin harmittaa.
Betalla on niin ihanaa hakea se aarrearkku kilpikonnan selästä - ja muutenkin meri on just siinä ympärillä tosi kaunis! :)

MUOKS. Päivitys käväisi ja kilpikonna ilmestyi - on se sievä. Kiitos!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

wetza

New Member
Niin, milloin itse tapahtuma sitten alkaa, pitää alkaa äyskäröimään odotellessa :D
 

DeletedUser8

Guest
"Tässä kaupungissa on aarre"
...minä etsin ja etsin ja löytyihän se lopulta - kilpikonnan selästä :cool:

kilppari.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös