Minulla on ollut pitkään toiveena vain että kaikkea. Vierailija saa tuikata apunsa ihan mihin haluaa, kaikki kelpaa. Rakentajiin mahtuu vain rajallinen määrä apua, raha kelpaa aina, samoin kulttuuri. Kulttuurirakennukset pyrin uusimaan niin, että ruutua kohden tulee hyvä tuotto. Poistan siis vanhoja ja rakennan uusia. Siksi ei ole mitään väliä mille kulttuurirakennukselle apu tulee ja kaikki rakennetut ruudut ovat hyvässä käytössä. Olen poistanut jopa joskus aikoinaan timanteilla ostamiani kulttuurirakennuksia, kun niiden tuotto ei enää pärjännyt uudemmille ei-timantti-rakennuksille.
Vaikka käytän aina alhaista kaupunkigrafiikan laatua apuja antaessani, kestää latautuminen kauan ja monesti kerkeän antamaan avun ja poistumaan kaupungista ennen kuin kaupunki hetkeksi välähtää näytölle. Silloin toivon vain, että meni edes suunnilleen oikein. Noista aputoiveista rakentajat on kaikkein hankalin. Jotenkin se rakennus vain hukkuu massaan ja niitä on myös erinäköisiä riippuen tasosta ja ovatko ne ihmisten vai haltioiden. Jos en kohtuullisessa ajassa löydä sitä, annan avun johonkin muuhun. Sama kulttuurirakennusten kanssa. Jotkut ovat selkeästi tunnistettavia ja jos kaupunki latautuu riittävän nopeasti ja tunnistan nopeasti, annan avun siihen mihin on toivottu. En kuitenkaan jää etsimään ja miettimään oikeaa. Enkä pysty kuvittelemaan, että haluaisin selata koko kaupungin läpi, että löytäisin sen kulttuurirakennuksen, jolla on suurin arvo. Tätä ainakin oletin tuon ehdotuksen tarkoittavan. Välillä harmittaa se aarteen etsiminenkin, mutta sehän ei toki ole pakollista. Silloin sitten katselen muiden kaupunkeja pitkään ja hartaasti, kun katson miten joku on ratkaissut jonkin asian tai minkälaisia rakennuksia on tulossa.
Minun toiveeni taas olisi, että rakennuksista näkyisi koko, kun vie kursorin päälle. 3x4 ym. Välillä on hankala laskea vanhan rakennuksen kokoa ilman että "nostaa" sen hetkeksi johonkin selvempään paikkaan. Helpottaisi suunnittelua, kun laajennuksessa on uusi koko. Onhan tietty wiki, mutta kuitenkin.