• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Asumusten laajennustehtävästä

Mini

Active Member
Vaaditaan:
Laajenna 20 asumusta vähintään tasolle 24.

Olen nyt laajentanut 18 asumusta (enempää ei ole) tasolle 24 ja niistä vielä 4 asumusta tasolle 25. Tehtäväpalkki on pysähtynyt siihen 18 saavutettuun laajennukseen. Ennen tehtävissä on riittänyt vaikka laajentaisi samaa rakennusta uudelleen ja uudelleen. Onko tämä käytäntö muuttunut vai onko kyseessä bugi?

Tehtävän voi kyllä ohittaa, mutta mielelläni ottaisin siitä sen palkkion, kun mielestäni olen sen tehtävän suorittanut. Tehtävänä ei siis ole "omista 20 vähintään tason 24 asumusta" eikä myöskään tehtävänä ole laajentaa vain tasolle 24 koska sana "vähintään". Tason 25 laajennus pitää myös kelvata .

Lisäys: Nyt on sama juttu myös työpajojen kanssa. "Laajenna 5 työpajaa vähintään tasolle 24." Minulla on vain kolme työpajaa. Laajensin ne ensin tasolle 24 ja sitten tasolle 25. Tehtävä on siis suoritettu, koska yhteensä on laajennettuna 6 työpajaa. Tehtäväpalkki on kuitenkin pysähtynyt kolmeen laajennettuun työpajaan.Tehtävänä ei siis ole "omista 5 vähintään tason 24 työpajaa" eikä myöskään tehtävänä ole laajentaa vain tasolle 24 koska sana "vähintään". Tason 25 laajennus pitää myös kelvata.

Mainittakoon vielä, että olen kirjautunut ulos pelistä ja takaisin sisään.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös