• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Kääpiöjuttuja

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser8
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser8

Guest
duoda duoda.... minä konttaan kääpiökappaleessa :mad:

onko tosiaankin niin ettei "taianomainen tuotanto" toimi graniitikaivoksiin ?

montako graniitikaivosta teillä on ollut kääpiökappaleen alkuvaiheissa ?
minulla 4 tasolla 2 ja varastokertymä on hi...das...ta. tutkimus olisi muuten valmis parissakin kohteessa mutta ei pääse avaamaan tutkimusta kun graniitia uupuu :( tilaa on jonku verran mutta olin ajatellut käyttää sen siihen toiseen kääpiötuotantoon, kuparia tais olla, en haluaisi kaikkea tyhjää tilaa rakentaa täyteen graniitikaivoksia.

millainen suhde teillä on /oli ? montako graniitikaivosta per kupari ?

eikö näillä kääpiötuotteilla voi käydä kauppaa ? viattomuudessani :oops: luulin että kun pääsen kääpiökappaleeseen markkinaikkunaan tulee uusia vaihtoehtoja, vaan eipäs tullut.

ja tommonen vielä, käyvätkö graniiti ja kuparituotantolaitokset tarpeettomiksi kun kappale on ohi ? puretaanko vai pidetään ?
 

DeletedUser15

Guest
Saat vielä kontata ja kauan siellä .....
Ei toimi loitsut niihin tehtaisiin ja sulla on aivan liian vähän niitä muutenki. Toistakymmentä ainaki pitää olla! Kääpiöosio on äärimmäisen hidas ja tee ny jestas niitä enempi jos tilaa on. Ja kun jakso on tehty, sen jälkeen ne kaikki tuhotaan .
 

DeletedUser8

Guest
*Auts*:(

No aikalailla epäilinkin kaivosten määrää liian pieneksi. Itseasiassa olisihan se pitänyt oivaltaa jo pelkästään tutkimuspuuta eteenpäin tähyämällä, vaan kun oli (taas) pimeä hetki.
Täytyy sitten vaan lebensraumia laajentaa, armeija vaan on tohjona eikä uutta tee mieli rakentaa ennen uudistusta (koska sitten tuleekaan). Neuvotteleminenkin tyhjentää kassan aika äkkiä, eikä viimeaikaisten tapahtuminen valossa tee mieli timanttipussiakaan heilauttaa.

Tukimukset tömähtivät sitten seinään, onneksi :rolleyes: noita muinaismuistoja on sentään kertynyt nurkkiin ettei pisteet ihan hukkaan mene.
 
Ylös