• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

kake1962

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser11
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser11

Guest
Tuo on tosiaan syntymävuoteni... Olen pelannut erilaisia PC ja nettipelejä. Vm. olen aina lopettanut kyllästymisen vuoksi, kun on tullut jotenkin tie vastaan. Toivottavasti pysyn nyt tässä pelissä mukana! Tuntuu olevan oikeanlainen, juuri minulle.

Harrastan musiikkia, laulan, soitan kitaraa, bassoa, pienkanteleita, ukulelea, mandoliinia yms.. Muita pieniä harrastuksia on kirjojen lukeminen, sarjakuvat, elokuvat ja sarjat, musiikin kuuntelu...

Elämäni aikana olen käynyt monenlaista ammattia (mm. sähköasentaja, monta "ammattia" Nokiassa) läpi ja nykyisessä ammatissani, lähihoitaja, olen vasta kolmatta vuotta. Vuorotyötä teen ja se asettaa elämälle jonkinmoisia haasteita.

Naimisissa olen, lapsia ei ole, koiria on sen sijaan tällä hetkellä 2 shetlanninlammaskoiraa. Nuorin, Anyway Ronnie James 5-v., on järjestyksessä 6.. Vanhempi, 6-v., on viralliselta nimeltään Anyway Fifth Element!:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös