• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Kaupungin reuna-alueille yllätyksiä!

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser11
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser11

Guest
Jotakin hauskaa saisi tapahtua maisemassa. Aarteita tai uudenlaisia tehtäviä...yllättäviä vieraita...mitä sitten keksisikään! ;)
 

DeletedUser11

Guest
Mulla karkasi mopo heti syntyessäni, joten se välittyy väkisin tännekin :) Kakea en uskalla lähteä arvioimaan.
Mulla lähti varmaan moottoripyörä käsistä syntymähetkellä kun huusin:"Emmänää!!!":p

Mut ihan tosissaan sais olla hauskoja yllätyksiä tässä pelissä! Niin että sais oikein nauraa välillä!:)
 

DeletedUser

Guest
Mulla lähti varmaan moottoripyörä käsistä syntymähetkellä kun huusin:"Emmänää!!!":p

Mut ihan tosissaan sais olla hauskoja yllätyksiä tässä pelissä! Niin että sais oikein nauraa välillä!:)

Mä luulen että jos tuuli kääntyy, se pallo saapuu sinulle tuossa 23 päivä klo 8.41
 

DeletedUser

Guest
Sitä odotetaan kuin pikkulapsi joulupukkia! :)



Nii-i...!;)


Mä luulen ettei kannata ihan liikoja odotella, sillä paronilla näyttää olevan jouskarit valmiina, ja pallo on matkalla sen ilmatilan yli. Saattaa käydä kuin turkille ja venäjälle. Koska minä en ollut pommituslennolla. (ainakaan en löytänyt sellaista nappulaa) :)
 

Deleted User - 317

Guest
Mä luulen ettei kannata ihan liikoja odotella, sillä paronilla näyttää olevan jouskarit valmiina, ja pallo on matkalla sen ilmatilan yli. Saattaa käydä kuin turkille ja venäjälle. Koska minä en ollut pommituslennolla. (ainakaan en löytänyt sellaista nappulaa) :)
hah, nyt on kyllä tutka sekaisin jos se mun ilmatilaa uhkaa loukata ;) kun sen pitäisi olla matkalla itään ja minä hallitsen lännessä :p
 

DeletedUser

Guest
hah, nyt on kyllä tutka sekaisin jos se mun ilmatilaa uhkaa loukata ;) kun sen pitäisi olla matkalla itään ja minä hallitsen lännessä :p

Mä koukkaankin sitä kautta, katsos tuulen mukaan pallo liikkuu kuitenkin nopeammi, kuin vastatuulessa. Laskin että sieltä ja yläkautta kiertäen säästän ajassa 16 minuuttia ja 18 sekuntia. :)
 
Ylös