• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Kertokaa mitä voisi tehdä

Tarya

Active Member
Seurani jäsen on oman outlook päivityksen jälkeen menettänyt FB:n kautta kirjautumisyhteyden peliin. Hän on unohtanut kirjautumisen salasanan, koska on aina kirjautunut FB:n kautta. Hän on joutunut vaihtamaan sähköpostiosoitteen hotmailistä outlookkiin joten salasanan uudelleen lähettämis tai korjauspyyntö ei onnistu, koska salasana lähetetään vanhaan sähköpostiin, jota uusi outlook ei tunne?
Hän on laittanut tukeen pyynnön, tuki ei asiaa ole ymmärtänyt, koska kehoittaa salasanan vaihtoon.
Mitä tällaisessa tapauksessa voi tehdä, että tili saadaan toimimaan?
 

DeletedUser15

Guest
No, täs on pitkälti nähty ettei TUKI auta meitä pelaajia juuri mitenkään. En ymmärrä miks heitä edes kutsutaan Tueksi ... Nooooh Tarya, uskoisin tossa tapauksessa ettei hlö pääse koskaan kirjautumaan peliinsä :( Sry vaan mun puolesta :( Meidän seurassa on monia jotka eivät pääse kirjautumaan edes tänne foorumiin kun "tuki" ei löydä tunnuksia, puhumattakaan niistä pelaajista joiden tunnukset "tuki" on hukannut tyystin.
 

DeletedUser8

Guest
Seurani jäsen on oman outlook päivityksen jälkeen menettänyt FB:n kautta kirjautumisyhteyden peliin. Hän on unohtanut kirjautumisen salasanan, koska on aina kirjautunut FB:n kautta. Hän on joutunut vaihtamaan sähköpostiosoitteen hotmailistä outlookkiin joten salasanan uudelleen lähettämis tai korjauspyyntö ei onnistu, koska salasana lähetetään vanhaan sähköpostiin, jota uusi outlook ei tunne?
Hän on laittanut tukeen pyynnön, tuki ei asiaa ole ymmärtänyt, koska kehoittaa salasanan vaihtoon.
Mitä tällaisessa tapauksessa voi tehdä, että tili saadaan toimimaan?
Älkää nyt tuohtuko jos kertaan aakkosia (siis mitä minä ite yrittäisin), mutta onko kaverisi yrittänyt kirjautua vanhaan Hotmail tiliinsä ? Jotenkin tähän tapaan:
1. MSN.fi sivun oikeassa yläkulmassa tarjotaan nykyistä tilinimeä, esim. aaabeecee@outlook - kirjaudu siitä ulos.
2. Kirjaudu sisään antamalla Hotmail-osoite (ja salasana tietty).
3. Avautuu sivu "Microsoft-tili | Aloitus". Siellä käyttäjäkuvan alapuolella (muutama rivi alas) on kohta "Etsitkö Microsoft sähköpostiasi - Näytä saapuneet kansio" - klikkaa "Näytä..."

Tämä toimii minulla.

PS. Juolahtipa mieleeni, eikö outlook-sähköpostissa ole mahdollisuus lisätä sähköpostiosoitteita kuten tuo "vanha" Hotmail osoite ? Silloin jos jotain postia tulee vanhaan osoitteeseen niin sen tulee näkyviin saapuneet kansioon tms. Itse en käytä juuri nyt outlookkia sähköpostina enkä kokeilun vuoksi aloitakkaan. Luulis kyllä että jos Microsoft on "pakoittanut" vaihtamaan outlookkiin niin postit kääntyy uuteen osoitteesseen, vaan ylläolevassa tapauksessa niin ei ole näyttänyt käyvän.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös