• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Kiltaseikkailu 2018 1.

Tarya

Active Member
Hei
Kaipaan seuran sisäistä laskuria, johonkin nurkkaan kiltaseikkailun etenemistilaa, missä näkyisi seuran pelaajien valmiiksi saadut merkit, kiltaseikkailun etenemistä ajatellen. esim 2 leipurikilta, 1 enttikilta jne. Sinne nimenoman ynnääntyisi seuran sisällä valmiit merkit.. onko tämä edes mahdollista?
 

Mini

Active Member
Ajattelin jossain aiemmassa seikkailussa, että yhteinen varasto niille olisi kiva. Nyt en enää ajattele mitään, koska koko seikkailu on onnistuttu muuttamaan ikäväski ja ei-kiinnostavaksi.
 

Tarya

Active Member
Ajattelin jossain aiemmassa seikkailussa, että yhteinen varasto niille olisi kiva. Nyt en enää ajattele mitään, koska koko seikkailu on onnistuttu muuttamaan ikäväski ja ei-kiinnostavaksi.
minusta kiltapeli on kyllä ihan mielenkiintoinen ja mukavakin killan sisäisen yhteenlkuuluvaisuuden tunteen paranemiseksi. Siksi toivon tuon yhteisen varaston saamisen mahdollisuutta :p:rolleyes: en pidä tästä kiltaseikkailun osiosta sen repivyyden vuoksi. tämä seikkailu meni poskelleen! hajontuvuus oli liian iso. itse olin myös liian epävarma poluista ja niiden tekemisestä!:(:mad: liian lyhyt aika :mad:
 
Viimeksi muokattu:

Tarya

Active Member
Kun sitteen olen tunnetusti jääräpää, niin ajattelin edelleen korostaa Kiltaseikkailun tuotteiden varastointia, Killan sisällä. esim siten kun merkki on valmistunut ilmestyy lähelle laatikko, missä sanotaan vaikka "yhteisvarasto" . Tämä olisi pelin johtajalle samoin pelaajille helpompaa seurata, mitä puuttuu ja mitä pitää tehdä lisää. Nyt tehtävä on mahdoton. :eek: Useimmiten on tehty samoja merkkejä ja sellaisia on puuttunut missä on pitkä valmistumisajat. Samoin taikasauva-, juoma- ja hattu olivat mielenkiintoinen osa seikkailua. Siitäkin puuttui sellainen pikkujuttu, ettei nähnyt ennen klikkausta mikä merkin osa oli valmis.. Itselläni meni monta hukkaan, kun luulin valmistaneeni taianomainen ja olinkin valmistanu maaginen .kääk.
 
Ylös