• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Kiltaseikkailu, syyskuu 2018

Tarya

Active Member
Nyt mekin (seurani) sai kokea Kiltaseikkailun pyrkimyksen, seuramme menetti monta pelaajaa sisäisen riidan vuoksi joka valitettavasti syntyy Kiltaseikkailujen yhteydessä sen aikana???? Tähänkö nämä seikkailut tehtiin:(, en usko. Olen monastipyytänyt "yhteisvaraston saamista KIltaseikkailun merkeille:)"? miksi tämä on niin vaikea saada aikaiseksi, vähentäisi sekin osaltaan :(riitoja. (Seikkailun johtajat ärsyyntyvät kun eivät olen selvännäkijöitä, jotka pystyisivät katsomaan toisen varastot) Kokemuksen kautta on selvinnyt, että tehdään kaikki mitä itse halutaan, tuurilla kaikki menee kohdilleen, ei kuitenkaan aina. Useimmiten lopputulos on. että varastoissa yhtä merkkiä liian paljon, toisien puuttuessa. SIIS Kiltaseikkailuun ON saatava YHTEISVARASTO tuotetuille kiltamerkeille:), joka toimii vain seikkailun ajan, palikalla "Seikkailun varasto" tai jotain sellaista, palikka aktivoituisi merkin valmistuttua. Tästä yhteisvarastosta voisi sitten tarvittaessa käyttää tasapuolisesti kaikkien tuotantoja yksi - yhteen, jolloin kiiretäyttäminen ei tapahdu poissaolevien:( tai hitaamman:( kustannuksella (katkeruuden tuoja). Eikö tämä asia olisi jo korkea aika korjata.;)
 
Ylös