• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Kulttuurimäärä

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser11
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser11

Guest
Miten mahtaa käydä, jos laajentelee niin paljon että kulttuuri menee nollille? Voiko se mennä negatiiviseksi, jos kulttuuria ei saa lisätyksi?:eek:

Tyhmiä kysymyksiähän ei ole...:rolleyes:
 

Mini

Active Member
Kohta se selviää ;) Minulla on kulttuuria vapaana 22. Asukkaita on 4,joten päivitän nyt pari uutta mökkiä ja katson sitten mitä tapahtuu. Palaan raportoimaan.
 

Deleted User - 317

Guest
ei voi rakentaa rakennuksia jotka vaativat kulttuuri jos se on miinuksella. Minulla ainakin on monesti ollut kulttuuri miinuksella kun olen myynyt vanhoja/huonompia kulttuurirakennuksia uusien tieltä pois.
 

DeletedUser11

Guest
ei voi rakentaa rakennuksia jotka vaativat kulttuuri jos se on miinuksella. Minulla ainakin on monesti ollut kulttuuri miinuksella kun olen myynyt vanhoja/huonompia kulttuurirakennuksia uusien tieltä pois.
Jep! Onhan se loogisesti pääteltävissäkin, ei tullut heti mieleen. Sitä vaan oikeastaan ihmettelin että voiko se kulttuuri tosiaan mennä negatiiviseksi...;)
 
Ylös