• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Minulle riitti

Mini

Active Member
Uusimman rodun järjetön tiedostavien tavaroiden tarve ja tapahtumien tehtävien muuttaminen kiertäviksi saivat nyt kuppini keikahtamaan ja lopetan pelaamisen. Ei ole enää kivaa.
 

Tarya

Active Member
Uusimman rodun järjetön tiedostavien tavaroiden tarve ja tapahtumien tehtävien muuttaminen kiertäviksi saivat nyt kuppini keikahtamaan ja lopetan pelaamisen. Ei ole enää kivaa.
kerro? en ole päässyt vielä sinne saakka.
 

Mini

Active Member
Tiedostavien tavaroiden vaatimukset näkyvät kun katsot tutkimuspuusta viimeisimmän rodun tarvittavat. Sen lisäksi tiedostavia tarvitaan rakentamiseen. Tarvittavia saa kerätä päiväkaupalla ja kun määrä alkaa olla iso, on yöllinen pilaantuminenkin isoa. Saisi olla useampi tehdas, minulla on vain yksi/laatu. Eikä huvita tässä vaiheessa rakentaa, kun tontti on täynnä.
 

DeletedUser8

Guest
Vai niin kävi :(.

No, etpä ole yksin ajatustesi kanssa, samat asiat rassaa minuakin - Elvenaarikappaleessa olen kolme viikkoa yrittänyt saada roturakennustavaroita kasaan (näihin ei porttaaliloitsut tepsi). Ja samaa soopaa on kaikki muukin siinä kappaleessa, odotellaan että saataisiin jotain kasaan ja päästäis eteenpäin - pahasti pistivät kehittäjät ööveriksi tuossa kappaleessa.. Jos joku pääsee elvenaarikappaleeseen timanttilaajennuksia ostamatta ja pystyy jatkamaan järkevästi niin ihmettelen.

Ja mitä tapahtumiin tulee niin taas osui kohdalle, pelasin varmaan viimeksi keväällä tapahtuman loppuun ja pahemmaksi muuttuu (imho)... mutta sen saatte itse arvioida aivan lähiaikoina.

En ole päästänyt itse irti vielä, mutta kaverit on kaikonneet. Itse olen tämän päivän kovasti hakenut mihin olen tyrkännyt Steamin ja GOG:n salasanat, siellä pitäisi olla tallessa muutamia kivoja pikkupelejä ;) ...eiköhän ne löydy.
 

Tarya

Active Member
Vai niin kävi :(.

No, etpä ole yksin ajatustesi kanssa, samat asiat rassaa minuakin - Elvenaarikappaleessa olen kolme viikkoa yrittänyt saada roturakennustavaroita kasaan (näihin ei porttaaliloitsut tepsi). Ja samaa soopaa on kaikki muukin siinä kappaleessa, odotellaan että saataisiin jotain kasaan ja päästäis eteenpäin - pahasti pistivät kehittäjät ööveriksi tuossa kappaleessa.. Jos joku pääsee elvenaarikappaleeseen timanttilaajennuksia ostamatta ja pystyy jatkamaan järkevästi niin ihmettelen.

Ja mitä tapahtumiin tulee niin taas osui kohdalle, pelasin varmaan viimeksi keväällä tapahtuman loppuun ja pahemmaksi muuttuu (imho)... mutta sen saatte itse arvioida aivan lähiaikoina.

En ole päästänyt itse irti vielä, mutta kaverit on kaikonneet. Itse olen tämän päivän kovasti hakenut mihin olen tyrkännyt Steamin ja GOG:n salasanat, siellä pitäisi olla tallessa muutamia kivoja pikkupelejä ;) ...eiköhän ne löydy.
Minun tulee ikävä teitä kaikkia, itse en ole vielä sinne saakka päässyt olen edellisessä, mikä ei myöskään etene kuin hitaasti. Toisaalta, kerkiän hoidella muita töitä päivän aikana, kun ei tarvi kun käydä täällä ;) Pitkään ei ole kiltaankaan saanut rekrytoitua jäseniä, kun pelaajat eivät pääse alkua pidemmälle, toista oli 2015 kun aloitin silloin peli eteni ja sitä oli kiva pelata. Nykyään rahanahneus näkyy joka puolella. Kiva sana "ilmaispeli" mihin sekin on jäänyt? En lopeta vielä mutta ehdin muitakin pelata päivän mittaan. Pelimanageri voisi ottaa itseään niskasta kiinni ja ehdotella muutoksia tuotteiden menekkien määriin sekä liiallisiin tapahtumiin, turnajaiset ja kiltaseikkailu ovat kivoja, niistä en hevin luopuisi. Samoin en ymmärrä taistelujoukkojjen näärien menekkiin?
 

DeletedUser155

Guest
Itseä ei ole hirveästi ärsyttänyt hitaus viimeisessä rodussa, mutta pelaamattomat kaupungit pois, niin kaupankäynti helpottuisi. Ja ikävä käy kaikkia lopettaneita..
 
Ylös