• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Muinaisten Ihmeiden riimusirpaletarjous

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser11
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser11

Guest
Tuli eteen tällainen kysymys notta tuleeko riimusirpaleista tarjousta, kun on tutkinut Muinaiset Ihmeet? Itselleni tuli tarjous ostaa erilaisia paketteja, mutta kaikille ei nähtävästi ole... En aivan tarkalleen muista missä kohtaa tarjous tuli, olisikohan tullut tutkimuksen jälkeen seuraavalla sisäänkirjautumisella...? Ei ole oikein tasapuolista kaikille pelaajille. Miten mahtaa muilla jo ihmeet rakentaneilla pelaajilla?
 

Deleted User - 317

Guest
sellainen paketti tarjous oli joku aika sitten, jossa pystyi ostamaan sirpaleita yms. se oli voimassa 24h. mutta ymmärtääkseni se kyllä tuli kaikille. minulle ei ole tullut mitään muita sirpaleisiin/riimuihin liittyviä tarjouksia.
 

DeletedUser11

Guest
sellainen paketti tarjous oli joku aika sitten, jossa pystyi ostamaan sirpaleita yms. se oli voimassa 24h. mutta ymmärtääkseni se kyllä tuli kaikille. minulle ei ole tullut mitään muita sirpaleisiin/riimuihin liittyviä tarjouksia.
Nähtävästi ei kuitenkaan aivan kaikille...:rolleyes:
Itselleni tosiaan tuli sama tarjous ja se osui ajankohtaan, jolloin olin juuri saanut tutkittua Muinaiset Ihmeet. On tullut vain seurassamme ilmi ettei moista tarjousta ole ilmaantunut vaikka olisi saanut tutkittua ihmeet. Tuki saattaisi osata vastata tähän.
 

Mini

Active Member
Minä ainakin takkuan ja murisen riimujen kanssa, kun ei sitä ympyrää vaan saa täyteen ja tavarat loppu vähän väliä. Tarjous kyllä kiinnostaisi, mutta eipä sellaista ole näkynyt. Enkä yhtään kertaa ole ollut yli 24h pois pelistä, eli olisi pitänyt nähdä. Muistan kyllä, kun Kake kertoi, että hänelle se tuli.
 
Ylös