• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

naapuri avun anto

otto321

Member
tuo naapuri avun anto voisi olla vähän kätevämpi vaik silleen että kartal ois pikakuvake josta saa näkyviin naapurien nimet jja niittenn nimien vieressä vois olla kuvake josta antaa apua
 

DeletedUser8

Guest
Itse olen käyttänyt tablettia naapuriavun annossa - minulla on aikas suuri kartta ja tabletin kanssa naapuriavun antoon kulunut aika tipahti huomattavasti verrattuna pc versioon. Karttaa täytyy kyllä vierittää sivusuuntaan ja jokaista kaupunkia klikata erikseen, mutta kaupungin avaamiseen ei kulu aikaa.
Olen käyttänyt sekä android että apple versioita ja mielestäni applen versio on tällä hetkellä (samaa wifi-pistettä käyttäen) hieman notkeampi, johtunee ehkä siitä että android laitteellani alkaa olla ikää. Molemmilla sujuu kuitenkin huomattavasti nopeammin kuin pc:llä.

Eli jos et ole kokeillut, mutta sinulla on siihen mahdollisuus niin suosittelen. En kuitenkaan suosittele hankkimaan laitetta jos sinulla ei ennestään ole, ei tämä peli nyt sentään sen väärtti ole.
 

Mago

New Member
Minä pelaan Elvenaria tietokoneella ja kartta on mennyt sen verran suureksi, että naapuriavut kestävät yli tunnin joka päivä. Kyllä tuota ruljanssia on jotenkin nopeutettava. Pelaajan pitäisi pystyä kiillottamaan naapurit joutumatta siirtymään heidän kaupunkeihinsa. Se myös vähentäisi serverien kuormitusta. Minulla on ehdotus asian korjaamiseksi:
Kaupungissa Ilmoitukset-ruutuun(se, mistä näkee 60 viimeksi muutoksia tehnyttä pelaajaa) voisi laittaa Naapurit-välilehden. Siinä olisi sitten kaikki kartalla löydetyistä naapureista, joille voisi sitten antaa naapuriavut samalla tavalla. Tämä on mielestäni optimaalisin ratkaisu. Pelaajat pystyvät jo nyt kiillottamaan oman seuratoverinsa ja viimeksi muutoksia aiheuttaneet pelaajat, joten Naapurit-välilehti olisi vain osa samaa jatkumoa.
 

Naninda

Member
Ei se määrä riitä, apuja tulee niin usealta naapurilta. Ei tosin säännöllisesti.

Ei riitä nykyiset 10 sivua, mitä ilmoituksissa on.

Kiitos kaikille naapureille kättelyistä...

Pahoittelut, jos ei kaikkia aina muista.

-Nani
 

Tarya

Active Member
Tarkoitatteko maailmankartalla olevien naapurien luetteloa, samaan tyyliin kuin nyt on seuran kesken? Minä saan kellosta kaikki avut aika nopeasti annettua kun avaan listan ja klikkaan listalla antaneiden apuja - saan kuvakkeen jotat klikkaan - ei se minusta ole järin kauaan vienyt aikaa? Mut en pane hanttiin jos maailmankartan avut voisi antaa samalla tyylillä!
 

Naninda

Member
itselläni kättelijöiden lista on pidempi kuin 10 sivua. Oikeasti se olisi kiva antaa tuet näkyville naapureille yhdellä kertaa, vaikka olisikin ihmeen kautta :D
 

otto321

Member
niin varsinkin kun ajattelee niitä jotka ovat viimeisessä luvussa ja niillä on jo niin monta naapuria joille antaa apua että siinä menee tuhottomasti aikaa
 
Ylös