DeletedUser3
Guest
Arvon Ihmiset ja Haltiat,
tähän ketjuun voitte jättää Nousevaan Feenikseen liittyvät palautteet.
Terveisin
Elvenar-tiimi
tähän ketjuun voitte jättää Nousevaan Feenikseen liittyvät palautteet.
Terveisin
Elvenar-tiimi
Sen verta tästä että ainakin kaksi henkilöä betalla sai jouluisesta tapahtumaketjusta 3. pääpalkinnon rahaa käyttämättä (sen mukaan mitä itse foorumilla kertoivat).Voisi kyllä ihan rehellisesti kertoa, että pääpalkintoa ei ole mahdollista saada ilman oikean rahan käyttöä. Olen tehnyt kaikki päätehtävät ja päivittäisistä tehtävistä tulee enää sen verran taivasesanssia, että vaikka pelistä tulisikin lisää esanssia, jää saldo viimeisen palkinnon kohdalla alle viiteenkymmeneen kun tarvitaan 800. Ja kaikki esanssit olen pannut suurimpiin muniin.
Jotakuin sama täällä, en pääsyt lähellekkään.... pääpalkinnon kohdalla on 110/800.
Ja kyllä pitäisi tuunata noita timanttirakennuksiakin oikein raskaalla kädellä, tapahtumista saa ilmaiseksi paljon parempaa kamaa. Ennen laajennusten "hintauudistusta" ostin muutamia timanttilaajennuksia, mutta nyt en kyllä enää oikein voi sellaista hankintaa itselleni perustella (kallista, perin kallista). Kulttuuria/populaa saa tapahtumista ilmaiseksi... mitä timanteilla oikein kannattaisi enää ostaa ??Jos pelinkehittäjät tarvitsevat rahaa, oikea suunta olisi timanttien alennusmyynti säännöllisesti. Niin muissa peleissä toimitaan. Ei sellaista tarjousta, että timanttien hinta on ennallaan, mutta lisäksi on ympätty jotain sälää.