• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Päivitys 1.0...

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser8
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser8

Guest
Olemme lisänneet tutkimuspuun etenemiseen vaatimuksia. Tällä tavalla saadaan lisää haastetta ja lisäpalkintoja tutkimuksen edistyessä. Ne, jotka ovat onnistuneet jo saavuttamaan tietyn ”lukituksen”, pääsevät nyt etenemään pidemmälle, mutta palkinto edellyttää vaatimusten täyttymistä.

Enpä tiiä, tulin juuri tutkimusten pullonkaulaan ja huomasin että eteneminen vaatisi jotain 26 provinssin selvittämistä. Taitaa jäädä tappelematta, neuvotteleminenkin taitaa olla liian kallista. Tähän asti olen tapellut vain jos tehtävä nimenomaan vaatii, mutta varsinkin kun haluan kovasti laajentaa. Ja jos laajentaminenkin vaatii esim. 5 provinssin suorittamista niin kyllä minulta menee aikaa - sen verta voimakas taisteluallergia on pääsyt kehittymään. Näillä näkymin tutkimus jatkuisi varmaan joskus ensi elokuussa. :(
 

DeletedUser11

Guest
Joo, uudistus tuntui ensin hyvältä että saa ylimääräisiä palkintoja, mutta arkun avaaminen onkin tutkimuksen aloituksen edellytys...kauheaa pakkopullaa monille. Itse on tullut suoritettua provinsseja aikamoisella epätoivolla, vaikka valtavat määrät erilaisia materiaaleja tarvitaan neuvotteluihin tai sitten on aika voittamattomalta vaikuttava suurilukuinen armeija omaa pienlukuista joukkiota vastassa... Mutta kukaan ei ole väittänyt että elämä olisi helppoa! :confused: Ajattelevatkohan pelin tekijät ollenkaan pelaajien motivaation kehittämistä...?:rolleyes:o_O
 

Deleted User - 317

Guest
Itsellä on hankala arvioida miten eteneminen muuttuu, kun minulla on puu ollut lopussa jo pari kuukautta. Myös nuo palkinnot sai vain naputella auki. Mutta yleisesti ottaen suurimman osan uudistuksien tavoitteena on mielestäni hidastaa pelissä etenemistä, juurikin noilla pullonkauloilla tai kääpiöissä tutkimusten avaamisiin tarvitsi mielettömät määrät graniittia
 
Ylös