• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Päivitys 1.1. Keijut

  • Viestiketjun aloittaja Deleted User - 317
  • Aloituspäivämäärä

Deleted User - 317

Guest
Jeah viimein kauan odotettu päivitys Keijut tulee... Onhan tuo tutkimuspuu ollut paketissa jo useamman kuukauden. Onko tässä mitään erilaista kuin kääpiöissä? vai alkaako peli toistamaan itseään.
 

Deleted User - 317

Guest
Nyt kun ensimmäiset keiju-tutkimukset on auki, vaikuttaa nämä melko samalta kuin kääpiöt.
Kun Keijut avaava edistyneet tiedustelijat on tutkittu tulee pakollinen tehtävä myydä kääpiöporttaali. Sitä ei siis kannata hävittää etukäteen, vaikka kääpiötavaroita ei keijuissa enää tarvitsekkaan. Hyvä huomata myös että jos ei ole päivittänyt kaikkia teitä kääpiötyyliseksi tässä vaiheessa, ei se ole enää mahdollista porttaalin myynnin jälkeen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

Mini

Active Member
Mitäs sitten, jos olisikin myynyt? Vieläkö sen voi rakentaa uudelleen?

Olen aika vähän päivitellyt noita teitä. Onko siitä haittaa myöhemmin, jos ei ole kääpiötyylisiä?

Laitan meidän seuraan tästä tietoa, mutta kaikki eivät lue tätä.
 

Deleted User - 317

Guest
Mitäs sitten, jos olisikin myynyt? Vieläkö sen voi rakentaa uudelleen?
Pystyy rakentamaan uudelleen, ainakin minulla se on edelleen rakennusvalikossa mutta täytyy varmaan odottaa se 16h sen valmistumista. Enkä tiedä kuittaantuuko tehtävä tehdyksi jos porttaalin olisi jo myynyt aikaisemmin.

Olen aika vähän päivitellyt noita teitä. Onko siitä haittaa myöhemmin, jos ei ole kääpiötyylisiä?
Itseä vähän harmitti että en päivittänyt teitä, kääpiöteistä tulee kuitenkin hyvin kulttuuria jota ei koskaan ole liikaa. Nyt minun täytyy odottaa keijujen puoliväliin että saan keijutiet auki ja ne päivitettyä. Ne voi siis olla ihan hyvin vaikka perus katuja jos kulttuuria muuten riittää.
 
Ylös