• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Painovoimamajatalokilpailu

Mirko

Member
Olen hieman hämilläni kun tehtävänannossa puhutaan vain yksikkömuodossa, kuin etsittäisiin vain yhtä tapahtumaa mutta rakennukset on selkeästi eri eventeistä.
Tuohon on siis mahdoton vastata yhden tapahtuman nimellä eli tarvitaanko siihen kolme tapahtuman nimeä ja pitääkö ne olla suomeksi?

Mirko
 

Mini

Active Member
Minua kiinnostaisi palkintojen määrä. Esim. pääpalkinto Painovoimamajatalo. Kaiken kaikkiaan yksi vai joka maahan tai maailmaan yksi?
 

Pirunpoika

New Member
Hieno esimerkki kilpailusta jossa ohjeet laadittu siten että noin 10 vastaajaa ymmärsi mitä haettiin vastaukseksi. He sitten saivatkin palkinnot. Upeaa. Onnittelut voittajille ja parempi onni kilpailun laatijoille ensikerralla. Hip Hei.
 

Naninda

Member
Joko 1 / servu tai sitten 1 joka maahan

Onnittelut Minille.

Oikeat vastaukset kysymyksiin olisi kiva saada tänne :D

Vastasin itse englannin kielellä
 

Naninda

Member
US servuilla palkinnon saaneet saivat koodeja, jolla sai palkinnot kuitattua, miten ne suomen servulla hoituu?
 

Mini

Active Member
Oikeat vastaukset näkyvät löytyvän painovoimamajataloilmoituksen alimmasta viestistä. Majatalo oli ilmestynyt kutsuihin ja oletan, että timantit on lisätty saldoon. Minulla ei ollut sadan tarkkuudella muistissa timanttien määrä, joten sitä en osaa varmaksi sanoa.
 
Ylös