• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Palautteet Eldrasilin noususta

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser3
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser3

Guest
Arvon Haltiat ja Ihmiset,

tule mukaan Eldrasin nousu-tapahtumaan! Lisätietoa löytyy täältä.

Otamme mielellämme vastaan palautteita tässä ketjussa.

Terveisin
Elvenar-tiimi
 

DeletedUser8

Guest
Minulla on kerran tapahtuma-banneri hävinnyt näkyvistä. Sivun päivitys korjasi.

...ja sitten jotain heille joilla on rajoitetut mahdollisuudet pelaamiseen - ei oo pakko kurkata ;)
...mutta helpottaa suunnittelua jos päivittäinen aikataulu kampittaa. Enklanniksi.

Se hullu velho jonka sivulle olen aikaisemmin linkittänyt ei tällä kertaa (jos enää lainkaan) ole osallisena, jos jollakulla on niitä linkkejä niin turha tsekata.
Linkittämälläni sivulla on päivittäisistä palkinnoista tietoa vain noin viikko suomiserveriä edellä, mutta kyllä sekin auttaa bongaamaan kivoja palkintoja.

Betalla on joissain kohtaa päivittäisen tehtävän suorittamisen jälkeen ponnahtanut esiin toinen jatkuvan ketjun tehtävä (siis bugi) saas nähdä onko ehditty korjata - jotenkin tuntuu että kun seuraseikkailu meni vähän mönkään niin tämä tapahtuma laitettin peliin hiukan aiottua aikaisemmin. Mutta se on vaan henk.koht. käsitys.

Ja sitten vielä että onhan se mahdollisuus että jotain on muutettu (beta on beta ja tämä on live jne), se on sitten vaan niin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

DeletedUser8

Guest
Toivottavasti porukat ovat huomanneet sähköpostin jossa oleva linkki antaa 100 pähkinää ilmaiseksi, linkki on voimassa vain 3 päivän ajan.

Itseltä oli vähällä mennä ohi kun käytän nettipeleihin "pelisähköpostia" jota luen vain satunnaisesti. Huom. jos ei sähköpostissa näy, tarkasta myös "spämmikansio" joskus pelifirmojen postit ainakin minulla sujahtaa sinne. Ja jos ei näy jälkeakään tarjous voi tulla myöhemmin - itsellä ei ole beta-servun postiosoitteeseen tullut, finskiservulla kyllä. Myös muut betaforumilla kertoivat samantapaista, postin tulohetki on ilmeisesti sattumanvarainen.
 

DeletedUser151

Guest
Onko näin että tehtävän viimeistä suurpalkintoa ei olekkaan tarkoitettu kaikkien pelaajien saavutettavaksi? Olen suorittanut kaikki tehtävät ja odottelen enään päivittäisiä tehtäviä. Huomasin että ei ole enään mahdollisuutta saada niin paljoa pähkinöitä että saisin viimeisen suurpalkinnon avattua. Eli palkinto on tarkoitettu vain niille jotka ostavat suuren määrän timantteja kilpailun aikana. Näin saavat tarpeeksi pähkinöitä?
 

DeletedUser8

Guest
Nyt roikkuupi paljon siitä onko sinulla paljon pähkinöitä jäljellä (juuri tänään) - tuplapäivät eli kaksinkertainen määrä versoja. Nyt on hyvä päivä availla pähkinöitä.

Itselläni (betalla) homma toimii näin: Luin spoilerit ;) ja pääsin vauhdilla eteenpäin ja tienasin pähkinöitä. Sitten tuli ensimmäinen tuplapäivä ja avasin niin paljon isoimpia pähkinänkuoria kuin mahdollista - ensimmäinen palkinto kilahti taskuun ja sain avatuista pähkinänkuorista sen verran lisää pähkinöitä (uusintayrityksiä) että toinen oli aivan huulilla. Tänään betallakin on tuplapäivät ja toinen pääpalkinto on taskussa ja lisäyrityksiä tuli aivan mukavasti... nyt on liki kolmas palkinto. Ei taattu, mutta hyvin hyvin liki :).

Että se on mahdollista ilman timangeja, mutta onnea kyllä tarvitaan.

PS. Sen verta selvennystä että tätä kirjoitettaessa betalla on jäljellä 8 päivää.
Olen jo minäkin saanut loppuun jatkuvan ketjun tehtävät mutta jos päivittäisiä tehtäviä olisi vielä joka päivä (8x35pähkinää) ja lisäksi jotain 15 kerättyä pähkinää per päivä niin homma olisi siinä.
Mutta mutta, muistaakseni aiemmissa tapahtumissa pävittäisiäkin tehtäviä oli joku määrätty määrä ja ne loppuivat ennen kuin tapahtuma :eek:. Siinä tapauksessa tarvitsen vielä lissää onnea eli voittoina lisäpähkinöitä/uusia yrityksiä.
Tuplapäiviä betalla tuskin enää tulee - onko täällä vielä kun peliaikaa on viikko kauemmin, kun tietäis. Suomiservulla kyllä toinenkin palkinto on vielä etäällä, sen verran laiskemmin olen täällä puuhaillut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

DeletedUser8

Guest
No mutta... :) ...betalla tuli kun tulikin vielä yksi tuplapäivä - kolmas pääpalkinto on minun. Täällä ei tuplauskylttiä näy oikeassa yläkulmassa, mutta betalla on nyt viimeinen viikonloppu eli josko sitten suomiservullakin myöhemmin - muistaakseni tuplapäiviä on betalla ollut nyt kolme, täällä vain kaksi.
Mutta onnea siinä kyllä tarvitaan, aiempien tuplapäivien aikaan kun availin pähkinänkuoria niin sain muutamia kertoja palkinnoksi lisäpähkinöitä (eli lisäyrityksiä). En myöskään usko että jos etenisin ottamalla tehtävän kerrallaan olisin lähelläkään tätä tilannetta, aina on kuitenkin ollut joku joka on pistänyt timantteja likoon ja paljastanut tehtäväketjun ja niin on päässyt ennakolta suunnittelemaan.

EDIT: en tiennyt mitään etukäteen näistä "tuplapäivistä", sellaisia ei aikaisemmin ole ollut, enkä niin kauheasti aio tulevaisuudessakaan niiden varaan suunnitella.

Mitäs sitten teen kun minulla on 2. ja 3. pääpalkinto?? ... siivoustakoot !! ;)
Heitän pois useita viime vuoden talvitapahtuman kulttuuri/populapalkintoja, laitan nämä tilalle ja saan itse asiassa enemmän lisäpopulaa ja kulttuuria kuin mitä minulla oli ja mikä tärkeintä saan vapautettua tilaa. Varoituksena sen verta että kulttuuri/popula rakennukset ovat salakavalia - hetkisen kuluttua tulee tunne että ehkä olisi parempi päästä niistä eroon ja se onkin vaikeaa. Mutta juuri nyt olen hyvin tyytyväinen :).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ite en aluksi ymmärtänyt että on tuplapäiviä ja sen takia availin noita 50 pähkinäkuoren paketteja, kun ennenkään ei ole ollut mahdollista saada 3. palkintoa. Nyt näyttää siltä että tuo 3. palkinto jää pähkinänkuorten tuhlaamisen takia puutaman pisteen päähän.:(
 

DeletedUser8

Guest
Betalla viimeinen päivä menossa ja vielä tuli päivittäinen tehtävä (35 pähkinää), itse loggaan peliin aamulla ja illalla ja olen saanut päivässä yhteensä n. 12-15 pähkinää. Siitä laskien voin täällä saada (olettaen että vielä yksi tuplapäivä) 2. pääpalkinnon. Niin jatkuva ketju minulla on myös täällä kesken, mutta en kyllä jaksa sitä paljoa enää... :(
 
No tulihan se tupla päivä ja pähkinäkuoresta tuli lisää hasselpähkinöitä että 3. pääpalkinto tuli saatua ja 250 pähkinää yli(+vielä saatavat).Hyvin menee :)
 
Ylös