• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Palautteet Elvenarin tapahtumista

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser3
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser3

Guest
Hei,

otamme mielellämme vastaan palautetta ja uusia ideoita.

Palautteet Elvenarin tapahtumista voi jättää vastaamalla tähän ketjuun.

Terveisin
Elvenar-tiimi
 

Mini

Active Member
Pikaisesti huomattua: Tehtävät hanki 2 kertaa edistyneitä työkaluja (tarvittiin kolme), hanki 5 muinaisjäännettä (tarvitaan 9).
 

DeletedUser15

Guest
jep, pahoja kirjotusvirheitä niissä näyttää olevan :( :(
 

Mini

Active Member
Palkki tulee esille (muistaakseni) vasta ku aloittaa tehtävän. Nyt on menossa yksi provision mahti, katsotaan riittääkö oikeasti yksi.
 

DeletedUser

Guest
Kolmos tehtävä Kesäpäivän Seisauksessa suorita 20 kohtaamista tai omista 200 provinsia ei laske kuin omistettuja provinseja joten miten siitä pääsee eteenpäin jos et ole jo pitkällä keijukaudella ?
 

DeletedUser8

Guest
Kolmos tehtävä Kesäpäivän Seisauksessa suorita 20 kohtaamista tai omista 200 provinsia ei laske kuin omistettuja provinseja joten miten siitä pääsee eteenpäin jos et ole jo pitkällä keijukaudella ?
20 kohtaamista riittää, palkki tuli minulla näkyviin tilanteessa 11/20
 
Miten on mahdollista edes kääntää näin paljon huti ja vielä lähes jokaisen tehtävän kohdalla jotain väärin?
 
Viimeksi muokattu:

DeletedUser8

Guest
Entäs tämä: "Päivitä 4 rakennusta vähintään tasolle 5" ja tehtävän edistyspalkki näyttää 0/3 :)

Kiire varmaan kova käännöstyössä, alkuperäistekstikin voi jo olla väärin.

Sen verta olen vilkuillut beta-serverin foorumia että selväksi on käynyt koppakuoriaisten (bug) aktiivisuus - saatiinko kaikki tapettua ?? (yhtä nuijittiin vielä pari tuntia ennen julkaisua). Ennenkuin klikkaatte tehtävän suoritetuksi katsokaa montako kuunsirua/pojoa on palkintona ja päivittyykö loppusumma oikein. Sinänsä muuten kumma kun ne asiat jotka näyttävät menneen solmuun ovat vakiotehtävä kamaa (rakennusten päivityksiä, joukkojen kouluttamista yms.). Mutta katsotaan josko kaikki olisi nyt kunnossa :D
 

Mini

Active Member
Vielä tuli mieleen, että kun tapahtumassa on päivittäin vaihtuva palkinto, jää ensimmäiselle palkinnolle tynkäpäivä, kun päivitys tulee vasta iltapäivällä ja palkinto vaihtuu yhdeltä yöllä.

Mutta muuten on mukavaa, kun on vähän vaihtelua pelissä :)
 
Entäs tämä: "Päivitä 4 rakennusta vähintään tasolle 5" ja tehtävän edistyspalkki näyttää 0/3 :)

Kiire varmaan kova käännöstyössä, alkuperäistekstikin voi jo olla väärin.

Sen verta olen vilkuillut beta-serverin foorumia että selväksi on käynyt koppakuoriaisten (bug) aktiivisuus - saatiinko kaikki tapettua ?? (yhtä nuijittiin vielä pari tuntia ennen julkaisua). Ennenkuin klikkaatte tehtävän suoritetuksi katsokaa montako kuunsirua/pojoa on palkintona ja päivittyykö loppusumma oikein. Sinänsä muuten kumma kun ne asiat jotka näyttävät menneen solmuun ovat vakiotehtävä kamaa (rakennusten päivityksiä, joukkojen kouluttamista yms.). Mutta katsotaan josko kaikki olisi nyt kunnossa :D

ainakin alkuperäiset tekstit näyttää olevan oikein mitä itse olen tutkinut
 
hanki 1 muinaisjäänne: vaatimukset 12 muinaisjäännettä
_____________

S7 FAI | Valmista korillinen ruokatarvikkeita 10 kertaa

tuo ei taida kuulu mukaan ?o_O



pikkuhiljaa voisi sitä korjausta tullaa....
 
Viimeksi muokattu:

DeletedUser8

Guest
...
Mutta muuten on mukavaa, kun on vähän vaihtelua pelissä :)
Joo kyllä, mieli on vähän vireämpi kun kirjautuu peliin.
Haittapuolena tosin se että nyt olen haluton päivittämään rakennuksia, käyttämään tietopisteitä jne. jos kuitenkin seuraava tehtävä vaatii juuri niitä o_O

Ja päivän kevennys: "Hanki 1 muinaisjäänne" edistyminen 1/12 :rolleyes:
 
Joo kyllä, mieli on vähän vireämpi kun kirjautuu peliin.
Haittapuolena tosin se että nyt olen haluton päivittämään rakennuksia, käyttämään tietopisteitä jne. jos kuitenkin seuraava tehtävä vaatii juuri niitä o_O

Ja päivän kevennys: "Hanki 1 muinaisjäänne" edistyminen 1/12 :rolleyes:

äläpäs pölli mun kevennyksiä :D

ja pitikin sanoa että

S7 FAI | Valmista korillinen ruokatarvikkeita 10 kertaa

nuo ovat siis ostoskoreja työpajasta
 
Viimeksi muokattu:

DeletedUser15

Guest
lähes kaikki kilpailutehtävät on käännetty päin helvettiä.
 

DeletedUser18

Guest
Forge of Empires kokemuksen myötä odotin käännösten Elvenarissa olevan huonoja. Ne ovat kuitenkin jotain aivan muuta, eivät edes huonoja vaan aivan suoraan virheellisiä. Parempaa jälkeä saisi aikaan kuka tahansa joka käyttää omaa kielitaitoaan Google Translaten sijaan. Ilmeisesti Innogamesilla ei kuitenkaan ole käytettävissä englantia ja suomea osaavaa henkilöä, eikä varaa käännättää tekstejä ammattilaisella.
 

DeletedUser8

Guest
Sen verta palkinnoista että tällä hetkellä minulta puuttuu ensimmäisen tason suurpalkinnosta 50 auringonleimausta, eli 2 kultakirstua ja 1 hopeinen. Kuunsirpaleita minulla on jo 1 kultakirstun arvosta niin että uskoisin onnistuvan pikapuoliin (vaikka serveri pistääkin kampoihin joka päivä).

Mitä seuraavien tasojen 2 ja 3 suurpalkintoihin tulee niin maailmalta kuuluu uutisia että jatkuvia sivutehtäviä olisi 21. Kun ne on tehty ainoa kuunsirpaleitten lähde on päivittäinen tehtävä eli vaikeaksi käy - 2 tason suurpalkinto edellyttää 200 auringonleimausta eli 10 kultakirstua.
 

Mini

Active Member
Minä en oikeastaan tavoittele minkään tason pääpalkintoa, enkä edes päivittäin vaihtuvaa palkintoa. Minä havittelen tietopisteitä ja riimunsirpaleita. Muu on oikeastaan yhdentekevää.
 
Ylös