• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Palautteet kesämerenneidot -tapahtumasta

Mr.Freshh

Ex-Team Member
Arvon Haltiat ja Ihmiset,

tule mukaan tehtävätapahtumaan! Lisätietoa kesämerenneidot -tapahtumasta löytyy täältä.

Otamme mielellämme vastaan palautteita tässä ketjussa.

Terveisin
Elvenar-tiimi
 

Mini

Active Member
Kun tehtävät ovat kaikille erilaisia, se tarkoittaa suomeksi sitä, että tehtävälistaa ei ole enää saatavilla. Tapahtuman hauskin osuus eli sunnittelu ja ennakointi on siis pois ja tilalla satunnaisia tehtäviä. Päättymättömät tehtävät on tehty siksi, että on valitettu siitä, että tehtävät loppuvat liian aikaisin. Sen taas on mahdollistanut se, että on ollut käytettävissä tehtävälista ja pitkiä tuotantoja on pystynyt tekemään ennakkoon.

Täällä http://9kp.40c.myftpupload.com/mermaids/quests/ on tehtäviä ryhmitelty niistä saatavien pisteiden mukaan, mutta tarvitaan arvailua mitkä tehtävät milloinkin osuvat omalla kohdalle.
 

Mini

Active Member
Ensimmäiset 30 pisteen tehtävät tulivat minulle ihan järjestyksessä, 36 pisteen jo sekaisin. On noista laatikoista sentään jotain hyötyä, vaikka ei ihan tiedäkään mitä on tulossa. Betalla en osannut hyödyntää ja nyt siellä on menossa 51 pisteen tehtävät, joita ei tuolla sivulla näy. Mutta ei niin paha, kuin betan perusteella pelkäsin :)
 

Naninda

Member
Osa tehtävistä on todella hankalia tutkimuspuun loppuun vieneille...Enkä sano, että 100 tunnin tiedustelutkaan mukavia ovat lennossa heittää.

Ne tehtävät kun olisi blokattu tutkimuspuun loppuun vieneille, niin muiden kanssa kyllä pärjää.

Muuten ei kyllä tapahtuman päiväpalkinnot tahi pääpalkinto ole kauheasti säväyttänyt

-Nani
 

Ilex

Member
Minusta tämä tapahtuma eventti sujui hyvin. Parempi kun tulivat satunnaisessa järjestyksessä eivätkä loppuneet kesken. Välillä tuli vastaan tehtäviä, joiden kanssa meni pidempään suorittaa, mutta sitten tuli useampi putkeen, joista selvisi kohtuullisessa ajassa.

Minun mielestä parhaimmat palkinnot oli jotain muuta kuin merenneitojuttuja. Toivomuslähde ja aikatehostimet.

Olen samaa mieltä, ettei 100 tunnin tiedustelut ole kohtuullista. Siinä olisi Innolle jatkokehityksen aihetta.
 
Ylös