• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Palautteet sadonkorjuujuhlasta

Mr.Freshh

Ex-Team Member
Arvon Haltiat ja Ihmiset,

tule mukaan Sadonkorjuujuhlaan! Lisätietoja tapahtumasta löytyy täältä.

Otamme mielellämme vastaan palautteita tässä ketjussa.

Terveisin
Elvenar-tiimi
 

DeletedUser8

Guest
Ja tässä !!SPOILERI!! linkki jota ei tietenkään ole pakko klikata.
https://elvengems.com/harvest-festival/sequential-quests/
...englanninkielinen

Sivuston yläreunassa lisää linkkejä tapahtumaan, esim. Overview-välilehdellä yhteenvetotaulukko tapahtumarakennuksista jne.
Tätä kirjoitettaessa sivusto vastaili hiukan hitaasti, toivottavasti ei mitään pysyvää.

Jos joku ihmettelee mikä vimma minulla on näitä linkkejä postailla niin se lähtee oman tilanteen pohjalta - tietyssä vaiheessa peliä provinssin tiedustelu kestää päiviä, rakennukset on jo päivitetty tappiin (ja jos ei niin päivittäminen kestää), uusia teknologioita ei niin vain suoriteta loppuun, kaupungissa rajoitetusti tilaa jne jne.
Eli mahdollisuudet suorittaa tapahtumasarja loppuun jos menee sokkona mukaan on todella rajallinen, voipi tyssätä varsin varhain. Itsellä on ajoittain muutakin tekemistä kuin tämä :eek: enkä millään selviäisi pitkälle ilman tällaista listaa. Eli muille samanoloisille kuin minä.

PS. Minulla on Betalta positiivinen mielikuva tästä ja rakennuksista, tykkäsin viime vuonna ja olen tykännyt tänäkin vuonna. Beta-foorumilla on laskeskeltu että tämänkertaiset setti-rakennukset saattaisivat jopa olla "hyviä" - tiedä häntä kukin katselkoon tykönään miltä näyttää ja onko tilaa. Niin ja onko millaiset mahdollisuudet tavoittaa noita pääpalkintoja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

Mini

Active Member
Erityisesti kakkossetistä on laskelmia, miten niiden avulla säästää tilaa. Kun tarvitaan vähemmän tehtaita, niin myös tarvikkeita kuluu vähemmän ja asukkaita tarvitaan vähemmän. Kääntöpuolena tietenkin pisteissä putoaminen. Mutta tässä jonkinlainen vastaus jatkuvalle tilanpuutteelle.
 

Mini

Active Member
Yritin tuolta kansainväliseltä puolelta hakea tietoa, mutta en löytänyt. Portaalin tavaroita lisäävä välitön - toimiiko se myös seuraavassa kappaleessa vai vain siinä missä on saatu?
 

DeletedUser8

Guest
Tuo ei ole juolahtanut aiemmin mieleenikään - mutta aatellaanpa näin...

Yksi palkintorakennuksista on "Trading post" (kauppapaikka tms.), joka on täälläkin palkintona ihan kohta. Tuo rakennus on voimassa 50 päivää ja se puskee ulos 48h välein 5% portaaliboostiloitsuja (ennen kääpiöitä rahaloitsuja). Jos nuo palkintoloitsut olisivat voimassa vain yhdessä kappaleessa siinähän voisi jäädä kasa loitsuja suutareiksi. Olen kohtuullisen luottavainen että nuo loitsut toimivat niinkuin kaikki muutkin välittömät loitsut eli eivät ole sidottuja mihinkään kappaleeseen.
 

Mini

Active Member
Näin voisi ajatella. Tuli vain mieleen, kun Amunit on minulla kallistumassa loppupuolelle, että kannattaako tuhlata paukkuja tuohon kun seuraavaa rotua saa varmaankin odotella kauan. Jemmassa olevat loitsut eivät kuitenkaan olisi paha juttu sitten tulevaisuudessa. Tosin niiden arvo on kappaleen alussa paljon pienempi kuin lopussa, kun portaali on ykköstasoa ja lopussa taas tavaraa tulee muutenkin. 25% näyteloitsu oli jo ihan tuntuva, 5% kahden päivän välein... Jaa-a, pitää miettiä. Tosin jostain näitä varmaan tulevaisuudessakin tulee.
 

Tarya

Active Member
Kun varsinaiset tehtävät on suoritettu, jää jäljelle vaan maahan putoavat kuunsirpaleet, jotka eivät suuresti hyödytä leiskauksiin vaikka kolmannen pääpalkinnon saamiseksi. Tänään on tuplapäiväkin olemassa mutta leiskauksiin saatava kuunsirpaleiden määrä ei riitä tuplauksen hyödyntämiseksi. Toivoisin pyöriviä lisätehtäviä kuunsirpalemäärän saavuttamiseksi. Toinen vaihtoehto on maahan putoavien sirpaleiden arvoksi vaikka 20, 25 tai 30 kuunsirpaletta, kun päätehtävät on suoritettu, palkintojen keräämiseksi. Tarya II:lla on 505 pistettä 800 pisteestä kolmanteen palkintoon?
 

DeletedUser184

Guest
Setti rakennukset alkaa tympiä. Olen varmaan ainoa xD. Olisi kiva kun edes yksi niistä kolmesta pääpalkinnosta olisi vanha kunnon kulttuuri tai kulttuuri/asukas rakennus. Setti rakennuksia on ihan liikaa nykyään. Itse en niistä pidä ja siksi niitä ei tontilleni tule...

Muutenkin tapahtumien palkinnot huononee huonontumistaan. Jos vertaa vaikka viime syksyn isoon tapahtumaan. Siellä oli varaa valita! kulttuuri rakennusta oli jos jonkin kokosta ja näköstä. Kaikki kolme pääpalkintoa olivat timanttia.

Kiva kuitenkin kun erilaisia uusia rakennuksia kehitetään mutta mutta.....
 

DeletedUser184

Guest
Kun varsinaiset tehtävät on suoritettu, jää jäljelle vaan maahan putoavat kuunsirpaleet, jotka eivät suuresti hyödytä leiskauksiin vaikka kolmannen pääpalkinnon saamiseksi. Tänään on tuplapäiväkin olemassa mutta leiskauksiin saatava kuunsirpaleiden määrä ei riitä tuplauksen hyödyntämiseksi. Toivoisin pyöriviä lisätehtäviä kuunsirpalemäärän saavuttamiseksi. Toinen vaihtoehto on maahan putoavien sirpaleiden arvoksi vaikka 20, 25 tai 30 kuunsirpaletta, kun päätehtävät on suoritettu, palkintojen keräämiseksi. Tarya II:lla on 505 pistettä 800 pisteestä kolmanteen palkintoon?

Kaikissa isoissa tapahtumissa koukkuna on se että, joudut ostamaan timuja kolmannen pääpalkinnon saamiseksi. Poikkeuksena se jos sulla käy hirvee mäihä ja saat hitosti niitä "uusia heittoja" kun hietät noppaa. (esim 140 ja 200 kuunsirpaletta siitä isoimmasta arkusta)
 

DeletedUser8

Guest
Kaikissa isoissa tapahtumissa koukkuna on se että, joudut ostamaan timuja kolmannen pääpalkinnon saamiseksi...
Beta-foorumilla joku tuumaili että taisi olla suunnitteluvirhe kun palkintona tällä kertaa oli useampia settejä - viittaan edelliseen puhujaan: "koukkuna on se..."

Voi olla että olen kertonut tämän ennekin mutta kerrataan: Kerran joku valitti (Betalla) että tapahtumia on liikaa, tarttis vähentää. Vastauksena oli että tapahtumat on pelifirmalle kaikkein tuottoisin osa (paljon timangiostoksia) - ei vähennetä. Muistakaa se ensi viikolla ;)
 

Tarya

Active Member
Kaikissa isoissa tapahtumissa koukkuna on se että, joudut ostamaan timuja kolmannen pääpalkinnon saamiseksi. Poikkeuksena se jos sulla käy hirvee mäihä ja saat hitosti niitä "uusia heittoja" kun hietät noppaa. (esim 140 ja 200 kuunsirpaletta siitä isoimmasta arkusta)
Yritin sanoa sitä, että tehtävien suorituksen jälkeen jää kolmospalkinto harmittavan vajaaksi ja sitä ei saa putoavilla sirpaleilla täytettyä. Samoin tuplapäivien oleminen niin lopussa, ettei tehtäviä ole enää suoritettavaksi. Tiedän timanttien ostohan on aina vaihtoehto mutta peliä mainostetaan edelleenkin ilmaispelinä? ei ole ilmaispeli kun timanttien oston kautta saa tehtävästä kolmannen palkinnon :mad:
 
Ylös