• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Pelaajien häviäminen pelistä?

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser11
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser11

Guest
Tämä kysymys on kiinnostanut pitkään, kun tyhjiä tontteja ilmaantuu ajoittain. Mikähän siis mahtaa olla kriteerinä pelaajan häviämiseen. Onko se automaattista, poistaako pelaaja itse pelitilin vai poistetaanko se jonkin kriteerin mukaan? Joskus on ilman erillistä ilmoitusta hävinnyt omasta seurasta pelaajia. Tai en ainakaan muista että siitä olisi ilmoitusta tullut?

Tuleehan näille tonteille välillä uusia pelaajia. Naapuriapua ajatellen (lue: itselleen kolikoiden kerääminen) suuri kato aiheuttaa myös "tappiota"...:rolleyes:
 

DeletedUser8

Guest
poistaako pelaaja itse pelitilin
Jos poistaa pelitilin itse se poistuu nykyään jo muutamassa päivässä (kun tämä oli aluillaan loppukesästä saattoi kestää toista viikkoa). Mutta siinä on pieni kompa - pelitilin poisto itse asiassa tekee kirjautumisen mahdottomaksi, kylä saattaa luurata maisemissa vielä jonkin aikaa. Tämän sain itse kokea kun poistin joulukuussa tilini com-serveriltä, pari päivää myöhemmin kirjautuminen ei enää onnistunut ja viikko siitä kaverini kutsui minut ruudun ääreen ja osoitteli jotta "katsos kenen kylä tuossa on" - kirjautuminen ei siis kuitenkaan enää onnistunut. "Musta tuntuu" päättelyllä ilmeisesti serveri siivoaa itse poistetut kylät ehkä kerran kuussa tms (nyt kylä on poistunut kartalta).

Olen myös itse aloittanut vanhalla serverillä ja pamahtanut keskelle kokeneiden pelureiden rykelmää, eli kyllä tyhjään paikkaan pelaajia tulee jos vaan uusia pelaajia ko. serverille tulee - eli ei uudet tilit automaattisesti laidoille mene.

poistetaanko se jonkin kriteerin mukaan?
Kysyin tätä itse kerran seurakaverilta ja hän vastaili siihen malliin että Facebook sivulla oli sanottu vanhojen tilien/ei aktiivisten pelaajien kylien poistuvan ajan mittaan. Mikä tuo "aika" hän ei tuolloin tarkentanut (enkä pääse nyt kysymään, kun satuin poistamaan tilini). Mutta on ihan kiva levittää tällaista toisen käden "mahdollisesti ehkä" tietoa :rolleyes:. Ei vaineskaan, ajattelin että halutessasi voit itse tutkiskella Facebook sivuja (itse olen sen verta antiikkinen etten naamakirjaile).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

DeletedUser8

Guest
PS. tommoinen sattui silmään...
Inactive players are only removed after 30 days if they have not reached the third tier of research
Eli ei-aktiiviset pelaajat poistetaan 30 päivän jälkeen jos he eivät ole saavuttaneet 3:tta tutkimusosioita tms.
Mutta...
Any cities where diamonds were bought (excludes the first 200 free diamonds you get from the start of course). Those cities never get deleted either, according to the current policy of Innogames.
Eli jos pelaaja on ostanut timantteja tiliä ei automaattisesti poisteta tms.
 
Ylös