• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Poistuneet -ja kommentit.

  • Viestiketjun aloittaja Don Carlos
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser

Guest
Poistuin pelistä. Kronologisesti: alussa mukava kun asioiden kasvavan. Pelin kehittäjät uusivat peliä siten että pelaajat järjestivät jopa mielenosoituksen. Kilta: erilaisia kiltoja, en löytänyt omaa; nillitystä, teiniheppaa, jne.... Summa: meni vaikeaksi, ja kulutin 60€. EN SUOSITTELE!
 

DeletedUser8

Guest
Heitän nyt kommentin tähänkin kun olen aina suuna-päänä ja itse asiassa olen jo kahdesti täältä lähtenytkin :oops:.

1. Vaihe: Zuffe viime vuoden elokuussa, lannistuin liian helposti ja kun en löytänyt tapaa resetoida/aloittaa alusta poistin tilin. Lähdin ruåtsin serverille (ja vähän sakua ja com:ia). Oli mukamas hienompaa pelata "ulkomailla". Näin jälkeenpäin on helppo todeta että jokin tässä pelissä kiehtoi. Ja se jokin oli kaupungin kehitys ja kasvattaminen, ei niinkään taistelu.

2. Vaihe: En nyt edes muista pelaajanimeä enää ;) - jaksoin vähän kauemmin. Sillä oli tekemistä seuratoiminnan kanssa (joka oli vielä uutta pelissä), ei pelittänyt (siis seuratoiminta) ja kun tunsin joitain porukoita tosielämässä pettymys oli suuri >>> delete. Muilla mailla com ja jenkki-serveri aktiivisina, siis jokin vieläkin kiehtoi. Tämä oli jotain noin vuosi sitte.

3. Vaihe: Nykypäivä , alotin varmaan jotain ihan vuoden alussa (en jaksa tarkistaa). Edelleenkin kaupungin kehittely kiehtoi ja vielä tämän vuoden elokuussa olisin ehkä suositellutkin tätä jollekulle.

[ALOITA KATKERA VALITUS]
- En kyllä jumankekka tajua mikä pojille tuli kun piti pistää koko taistelu uusiksi, eihän tämä enää mikään beta-peli ollut. En paljoa taistelusta välittänyt mutta kun nykyään tilanne näyttää siltä että harrastelijalla (casual player) ei ole mitään jakoa kartalla taistellessa niin kyllä vi... (hatuttaa). Kun uusien laajennusten hankkimiseksi ainoaksi keinoksi jäi neuvottelu (vain teoriassa taistelu) niin en kyllä ymmärrä miten tänne saadaan uutta pelaajakuntaa joka myös jaksaa. Alkupuolella rahat ja tarvikkeet tulevat paljolti tehtävien suorittamisesta ja vaikeaksi menee kun talous ottaa vauvanaskeleita ja taisteluyrityksillä tulee pataan niin että paukkuu (eikun vaan uutta armeijaa rakentamaan alusta).
- Seuratoiminta on juuri niin hyvää kuin jäsenetkin.
- Seuran ulkopuolinen marketti on surkea dzoukki - "myy mulle 1000 lankuu niin mä myyn sulle 100 marmorii" tyylin tarjouksia. Tähän on tosin todettava että jos jaksaa grindata kartalla naapuriapua jakamassa niin hyvän tahdon kauppoja alkaa syntyä. Sen verta marketista vielä että kehittäjillä oli yritystä tehdä koko tukkuripuolesta käyttökelvoton, mutta beta-serverillä nousi huuto joka oli vähän samaa luokkaa kuin taistelu-uudistusten alkaessa ja tällä kertaa kehittäjät antoivat periksi (tosin sanoen että tämä ei pääty tähän).
[/LOPETA KATKERA VALITUS]

Rahaa on tässä puolentoista vuoden aikana palanut yli isoimman timanttipaketin verran eli noin 80 ++ ekee :(. Joo, olen itsekkin järkyttynyt, sillä saisi monenmoista. Täällä olen ostanut muutaman kulttuuri & popula rakennuksen ja ensisijaisesti kaupunkilaajennuksia - eli kaupunginkehitys se vain kiehtoi ja sitte kehittelijät vei senkin ilon kun ne uudelleenhinnoiteltiin rivosti.

Entä sitten tulevaisuus, no olen ajatellut sinnitellä tuonne örrkijakson loppuun, varmaan jotain 2-3 kuukautta tästä. Tosin suomiserveri on senverta pieni että en hämmästyisi vaikka pelifirma päästäis tuskista jo aiemmin (siis sulkemalla serverin). Com ja jenkki-serverille en ole vaivautunut muuta kun jotain testejä tekemään, Betaa seuraan ihan uteliaisuudesta niin kauan kun täälläkin pelaan.

Non-nih, olikos siinä kaikki - jaa en juuri minäkään tätä peliä ole kenellekään enää suositellut :p
 
tuskimpa ihan heti sulkevat kun rahan käyttäjiä on jonkin verran ja servun ylläpitäminen ei maksa maltaita. itse asiassa olen yllättynyt kunika moni täälä on ostanut timantteja.
Innogames on kylläkin jo sulkenut toisessa pelissä suomiserverin ja toinen sulkeminen näyttää olevan ovella...saa nähdä
 
Ylös