• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Provinssien päättyminen!

Tarya

Active Member
Miksi hemmetissä peli on suunniteltu siten, että esim. minulle jäi saamatta 26 provinssia, kun niiden saamisen pistemäärä täyttyi??
Tuo maaginen pistemäärä oli ja on minulla 457, en ymmärrä. t. elena II ?????
 

Mini

Active Member
Suomenkielisessä wikissä on väärää tietoa, englanninkielisestä löytyy oikea. Provinssilaajennusten määrä on 60 ja ne saa 457 provinssilla. Mitään ei siis Elenalla ole saamatta provinssilaajennuksista. Määrä on sama kaikilla. Minulla on tällä hetkellä tehtynä 492 provinssia eikä niistä ole tullut laajennuksia sen 457 jälkeen. Kaupunkilaajennukset tulevat tutkimuuspuun mukaan ja nekin kaikki 44 tähän mennessä tullutta käytetty. Timanttilaajennuksia minulla on jäljellä 20, eli aikojen saatossa olen näköjään hankkinut niitä 11, koska maksimi on 31. Ainoa toivo siis laajennusten suhteen on se nihkeä yksi/rotu tai timanttien käyttö. Oma ratkaisuni on pyrkiä mahtumaan olemassa olevaan tilaan.

Lisäys: Tällä hetkellä saatavilla oleva tila on alkutilanne 6 + provinssilaajennukset 60 + kaupunkilaajennukset 44 + timanttilaajennukset 31 = 141.
 
Viimeksi muokattu:

Tarya

Active Member
eikö pelin kehittäjät kuitenkin luoneet lisää tilaa?, minulla ne näkyy käyttämättöminä ruutuina, joihin ei pääsisi käsiksi kuin kaupunkilaajennuksilla tai timanteilla. jos mielipidettäni tähän kaivataan, sanoisin noiden tyhjien ruutujen vain ärsyttävän minua tällä hetkellä. tilaa tarvitaan koko ajan lisää mutta ei ole muuta kuin timantit joilla niitä saa, en hanki tungen sitten entiseen tai jätän tekemättä jos ei mahdu. :(:mad:
 
Ylös