• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Seuran jäsenen poistu näppäin :(

Tarya

Active Member
-Seuramme uusi jäsen kertoi minulle, kuinka hän oli pariinkiin otteeseen meinannut erottaa itsensä seurasta!
Tämä johtuu vihreästä poistu painikkeesta. Aluksi hän ajatteli pääsevänsä ulos sivulta, kunnes ymmärsi X-näppäimen tarkoittavan poistumista ja vihreä poistu näppäin, seurasta eroamista.

Ehdotus: Voisiko tämän näppäinen muuttaa ensinnäkin punaiseksi ja toiseksi poistu- sanan tilalla käyttää sanaa; eroa seurasta.

Seuran varajohtajana ja johtajana:
näppäimien vaihtoehdot ovat seuraavat.
1. Lähetä viesti
2. Vieraile
3. Erota jäsen

voisiko tässä kohdassa vaikka 1. ja 3. paikkaa vaihtaa - ei tulisi vahinkoja jäsenien erottamisien suhteen.

Onko kenelläkään muulla ollut vaikeuksia näiden kanssa?
 
eipä ole koskaan ollut mitään epäselvyyttä.
poistu tekstin voisi kylläkin vaihtaa eroa(tai eroa seurasta/poistu seurasta) sanaan. Tämän pitäisi olal helppo muutos kun käsittäkseni Lumene pystyisi tekemään tämän tyyppisen toimenpiteen itse. voi toki olla että kaikissa innogamessin peleissä ei ole samanlaisia työkaluja ylläpidolla
 

Tarya

Active Member
eipä ole koskaan ollut mitään epäselvyyttä.
poistu tekstin voisi kylläkin vaihtaa eroa(tai eroa seurasta/poistu seurasta) sanaan. Tämän pitäisi olal helppo muutos kun käsittäkseni Lumene pystyisi tekemään tämän tyyppisen toimenpiteen itse. voi toki olla että kaikissa innogamessin peleissä ei ole samanlaisia työkaluja ylläpidolla
eroa seurasta olisi minusta selkeämpi kuin poistu seurasta !
 
Ylös