• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Seuranvaihto

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser155
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser155

Guest
Moi,

Olen jättäytymässä pois Sarumonin sotureista tämän turnaijaisten päätteeksi. Ja pikku hiljaa etsimässä itselle uutta seuraa vuoden vaihteen jälkeen, koska olen loppuvuoden matkoilla, niin turha ennen sitä liittyä uuteen seuraan. Sen enempää draamaa ei eroon liity, turnaijaiset vain kiinnostaa viikottain enemmän kun seuran tahtotila on.

Olen kiinnostunut erityisesti sellaisesta seurasta jolla halua/kykyä joka viikko taistella 10 arkusta turnajaisissa. Varma reilu 2000 pisteen osallistuminen viikottain.
 

Mirko

Member
Moi,

Olen jättäytymässä pois Sarumonin sotureista tämän turnaijaisten päätteeksi. Ja pikku hiljaa etsimässä itselle uutta seuraa vuoden vaihteen jälkeen, koska olen loppuvuoden matkoilla, niin turha ennen sitä liittyä uuteen seuraan. Sen enempää draamaa ei eroon liity, turnaijaiset vain kiinnostaa viikottain enemmän kun seuran tahtotila on.

Olen kiinnostunut erityisesti sellaisesta seurasta jolla halua/kykyä joka viikko taistella 10 arkusta turnajaisissa. Varma reilu 2000 pisteen osallistuminen viikottain.

Moi!

Kuulostaisi että etsit meidän klaania, https://www.elvenstats.com/fellowship/fi1/955 eli meillä on nyt noin puolentoistavuoden putki että kymmenen arkkua on täyttynyt turneessa.
Kutsu on lähetetty ja tervetuloa klaaniin jos siltä tuntuu. :)

Mirko
 
Ylös