• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Seuraseikkailu liian pitkä

Pidätkö seuraseikkailusta tällaisenaan?


  • Äänestäjiä yhteensä
    4
  • Äänestys suljettu. .

Hodor

New Member
Seikkailussa kentät etenee todella nopeasti muutamassa päivässä ja sitten alkaa se tavaraketjujen uomaan heittely. Eikö tätä tylsyyttäkin tylsempää osiota voisi lyhentää vähentämällä päiviä seikkailussa, siis jos tämä seikkailu kerran pitää olla sen 4-6 /vuosi. Samalla palautetta merkeistä se jäämä merkki :mad::mad::mad: on kyllä sieltä ... Tästä pelin osasta on viety se pieninkin inhimillisyys. Suosittelisin miettimään koko seikkailun uudistusta ennen kuin sitä tarjotaan uudelleen. Jopa entinenkin alkaa tuntua paremmalta. T: Hodor
 

Ilex

Member
Minun mielestä seikkailun kesto ei ole liian pitkä. Lopulta se aika käy vähiin. Sitä vastoin muita puutteita ja heikkouksia on.

Osasin odottaa seikkailua, jopa näin vuoden alussa. Inno ilmeisesti tarvitsee kassavirtaan tuloja ja seikkailu ilmeisesti saa kukkaronnyörit löystymään. Olin hyvin yllättynyt, huolimatta vahvasta kritiikistä , samat merkit ja niiden sama ansaintalogiikka tuoti uudestaan peliin. Olen jo kerran aikaisemmin ilmaissut näkemykseni salaisten jäämien merkistä. En usko, että minun tarvitsee toistaa itseäni ja mielipiteeni siitä on yhä sama.
Joidenkin karttaetappien merkkivaatimukset suhteessa saataviin pisteisiin ovat hirvittävän epätasapainoisia.

Hyvä puoli oli huomata, että pienet tason yksi työpajat valmistavat juomia parissa minuutissa.
 

Tarya

Active Member
Olisiko mahdollista Maanviljelijöiden ilon tuotantoon pikku korjauksen, joka palauttaisi 5 kpl tuotannon takaisin nykyisen 10 tilalle 9h tuotannoissa t1. Tämä nylyinen 10 vaatimus vie vain tilaa liian paljon.
 

Tarya

Active Member
Seikkailussa kentät etenee todella nopeasti muutamassa päivässä ja sitten alkaa se tavaraketjujen uomaan heittely. Eikö tätä tylsyyttäkin tylsempää osiota voisi lyhentää vähentämällä päiviä seikkailussa, siis jos tämä seikkailu kerran pitää olla sen 4-6 /vuosi. Samalla palautetta merkeistä se jäämä merkki :mad::mad::mad: on kyllä sieltä ... Tästä pelin osasta on viety se pieninkin inhimillisyys. Suosittelisin miettimään koko seikkailun uudistusta ennen kuin sitä tarjotaan uudelleen. Jopa entinenkin alkaa tuntua paremmalta. T: Hodor
Etenemisen nopeus riippuu siitä, että on pakko olla kärkipaikoilla! Tässä kohtaa ihmettelen tylsistynyttä mieltäsi - ainahan seikkaillun kärkipaikat voi jättää väiin ja edetä hitaammin. Itsekkyys pois- ajattele muitakin kiltoja kuin teidän!
 

Tarya

Active Member
Jotenkin tämä seikkailu tuo hyvin mieleen "timanteilla" pelaamisen, ja sen että tässä pelissä yritetään niiden varjolla sekä myös itsekkyyden varjolla saada muut matalaksi - minä en ainakaan arvosta tällaista pelaamista kovin korkealle. Tämänkertaisen kiltapelin aloitus ilmoitettiin joillekkin seuroille etukäteen?, ehkä sisäisesti. Tältä tämä minusta näyttää. Myös tämä jäämien suuren määrän hankkimisen suosio, viittaa timanttien käytön suosimiseen! Oli miten oli, en tarvi tietää vastausta, mutta en pidä epärehellisyydestä. muita kiltoja silmälläpitäen! Tämä ei ole mikään "hyvä veli" peli".
 

Ilex

Member
On täysin totta, että tällä palvelimella tuo tiedotus meni nyt päivän verran mönkään. Osa meistä seuraa sosiaalista mediaa tai muita tiedonlähteitä ja seikkailun aloituksen päivämäärä selvisi näin ollen vaihtoehtoisia tiedonlähteitä pitkin. Varsinainen virallinen torviposti tuli meillekin vasta keskiviikkona. Osana tätä tiedottamista ja tiedonantoa olen alkanut ihmetellä kuinka muutoslokeissa on alkanut jäädä joitain muutoksia tiedottamatta.

Myös meidän seurassa on näkynyt kommenttia, että kärkipaikat pelaavat kovalla käteisellä. Meidän seuran osalta voin sanoa, että pelaamme taidolla, emme rahalla. Sitten täytyy muistaa, että Inno kaipaa ja tarvitsee niitä tuloja. Jotku pystyvät rahoittamaan kehittäjien tilipäivää ja pitämään Suomen palvelinta kannattavana.

Minä puolestani toivoisin vastausta. Miksi virallinen tiedote seikkailun alkamisesta myöhästyi vuorokaudella, suhteessa muiden maiden palvelimiin?
 
Ylös