• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

SirMichael

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser32
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser32

Guest
Tervehdys vain!

SirMichael nimen takana häärää tällä hetkellä 22- vuotias lapin mies. Sama nimi löytyy esimerkiksi myös Tribal Warsin puolelta jota olen pelaillut "muutamat" vuodet. Tämänmoiset kaupunginrakennus- ja strategiapelit ovat aina olleet lähellä sydäntä ja innolla olen ollut mukana häsläämässä.
Alkujaan into näihin "nettirakennusvaltauspeleihin" on tullut Travianin puolelta johon veljeni minut houkutteli. Tästähän se kierto alko ja mukana olen ollut ties minkälaisissa peleissä, pääasiallisesti Tribal Warsin puolella mutta myös Elvenarinkin tapaisessa Forge of Empiresissä sekä Ikariamissa.

Edellisen Tribal Wars- maailman päättyessä rupesin mainosten kautta kokeilemaan Elvenaria ja täytyy myöntää että mukavaa ajanvietettä olen kokenut tämänkin pelin myötä. Aika "ummikkohan" mie täälläkin vielä olen mutta oppia ikä kaikki, innoissani olen selaillut kaikenmaailman apusivut ja foorumit läpi sen toivossa että viisaammaksi tulen pelin parissa. :)

Mitä tulee näihin tietokonepelien ulkopuoliseen maailmaan, niin kerrottakoon se, että tykkään pelailla jääkiekkoa, jalkapalloa sekä salibandyä. Usein iltaisin ennen nukkumaanmenoa käteen tarttuu ainakin tällä hetkellä jokin J.R.R Tolkienin teos, koska olen Keski-Maan "himofani". Vielä tähän jos lisään, niin lähes kaikki pelit mitkä liittyy Tolkienin maailmaan, olen kolunnut läpi aivan hurmioissani ja loppua ei taida näkyäkään tälle innolle Keski-Maata kohtaan.

Lopuksi sanottakoon vielä vähän itse Elvenarista ja siitä miten pelaan.
Oma tavoite on ollut tähän mennessä eri tavaroiden tuotannon saanti, sekä tietysti näiden "bonustuotteiden" maksimointi. Liekö kukaan tajuaa mitä höpisen, mutta kuitenkin. Kaupunkia järjestellessäni pyrin siihen, että se näyttää suhteellisen hienolta, ettei kaikki ole miten sattuu jossakin kohtaa.
Tästäkin tuli jo niin pitkä höperrys niin en tohi enempää kirjotella. Mutta toivon jokaiselle pelitoverille antoisia hetkiä Elvenarin parissa!

-SirMichael-
 

DeletedUser11

Guest
Hyvä, Lapin Mies!:)
Hienoa saada tietää Tolkien-faniudesta, itsekin olen vaikken ihan "himofani".;) Fantasia kiinnostaa aina ja Elvenar on aika lähellä sellaista peliä, joka himottaa!!! Saa rauhassa rakennella hienoa kaupunkia eikä tarvitse kiroilla, kun joku on hyökännyt sinne, tuhonnut jotain ( Goodgame Empire) tai ryöstänyt tavaroita, tarvikkeita tai kolikoita...(FoE).:cool:
 

DeletedUser32

Guest
Kyllä tämä Elvenar on ehdottomasti mukavan rento peli juuri syystä ettei tarvitse ressata noita hyökkäilyjä :)
 

Deleted User - 317

Guest
eikai... kaikki jännitys menee jos ei tarvi pelätä että kylät menee alta klo 06.00 niinku tribalissa toisinaan käy :D
 

DeletedUser32

Guest
Tribalissa olikin mielenterveys monesti koetuksella kun piti toisinaan yöunetkin menettää kun ei raaskinut jättää kyliä yksin :p

Piti ottaa vähän taukoa siitä ja löysin tämän niin voi taas nukkua yöt rauhassa:cool:
 
Ylös