• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Timanttinen kysymys

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser8
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser8

Guest
Onko kukaan käyttänyt mahdollisuutta ostaa aluelaajennuksia ? Tämä ominaisuushan on käsittääkseni sidottu kaupungintalon kokoon - alussa jotain jotain 1 laajennus per 450 timanttia ja esimerkiksi (kaupungintalon) tasolla 5 saa siis 5 laajennusta samaan hintaan.
Se mikä minua tässä kiinnostaa mikä on laajennuspaketin hinta jos kerran on ostanut esim. tuon 5 laajennusta per 450 timanttia, nouseeko hinta ?

Olen juuri korottamassa kaupungintaloa tasolle 8 eräällä toisella serverillä ja mieleeni juolahti jotta mitäpä jos ostaisin muutaman timantin ja vain rakentaisin kaupunkia vähän aikaa eikä vain jatkuvasti siirtelisi rakennuksia ja optimoisi. Kaikki pitemmälle kehittyneet kaupungit joissa siellä vierailin muistuttivat vain rakennusten parkkipaikkoja.
 

DeletedUser8

Guest
Onkohan tuo linkkaamasi taulukko ajan tasalla, kävin tsekaamassa ja kaupungintalo on päivittynyt tasolle 7 (ei ollutkaan 8, taisin ajatella liian positiivisesti :rolleyes:) ja hinta on edelleen 450 timanttia - wikitaulukon mukaan se olisi 650. Hmmm... en pistä hanttiin vaikka saisinkin halvalla, mutta nyt en kerkee sijoittelemaan laajennuksia - joulu pukkaa päälle.

...muutama minuutti myöhemmin
Hetkinen, hetkinen: seuran chatissa joku kommentoi että kyseessä saattaakin olla kappalehinta 1 laajennus/450 eikä niinkuin minä käsitin 5 laajennusta samaan hintaan (visa takaisin taskuun ja mietintämyssy päähän)... "se oli noloa, noloa niin" :oops: niinkuin entinen poika lauloi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

DeletedUser11

Guest
Niin, kaikki timanttilaajennukset ostettu...kyllä tuo taulukko taitaa olla ajan tasalla tai en nyt niin varma ole. Nyt kun kaupungintalo on tasolla 15 ja odottelee kääpiölaajennusta tasolle 16 (joskus vuonna 2020...:p), niin valmiina on jo timanttinen hinta 1600...:oops:
 
Ylös