• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Timanttipalkinnot

Mini

Active Member
Osaako joku kertoa,miten nuo timanttipalkinnot menevät? En muista lukeneeni mistään ja englannin kielellä luki vain, että aina luvun lopussa arkkujen avaamisesta saa timanttipalkinnon.

Mistä asti näin on tapahtunut? Mikä on palkinnon suuruus? Olen kuullut, että joku on saanut puolituisten avaamisesta 200 timantin palkinnon. Itse en tällaista muista ja lisäksi olen sitten huomaamattani käyttänyt lähes 200 timanttia. Sain puolituiset valmiiksi ja nyt on tehtävänä myydä lähdepuu ja kerätä jumalallisia siemeniä. Se on kohta tehty ja sitten tulee palkinnoksi 200 timanttia. Tuleeko se niillekin, jotka oat saaneet sen arkun avaamisesta (tämähän ei ole sitä)? Kun tulee uusi rotu (aukeaa uusi kappale), saako taas timanttipalkinnon?
 

DeletedUser8

Guest
Tämä on tapahtunut versiossa 1.34. heinäkuussa...
Aarrearkun palkinnot kappaleessa on tasapainotettu uudelleen ja siihen sisältyvät timantit ensimmäisestä rodusta.
..siinä se, ei nyt aivan päivänselvää (mutta ei sitä sen selvemmin betallakaan kerrottu). Betan foorumilla joku pelaaja kertoi että kappaleesta 6 (kääpiöt) eteenpäin siirryttäessä saisi muunmuassa 200 timanttia. Admin huomautti myöhemmin että näitä ei makseta takautuvasti, eli 1.34 version tultua käyttöön ja siitä eteenpäin.

Itse voin vain todeta että näin se näyttäisi olevan. Muistaakseni sain siirtyessäni "Puuhaltioihin" ja toisella serverillä "Noidat ja lohikäärmeet" kappaleeseen juuri tuon 200 kummastakin eli ei näyttäisi olevan eroa siirtymisessä edistyneempään kappaleeseen. Kuinka mahtaa olla tuolla vierasrotujen alkupäässä.

Niin ja käsittääkseni tässä on nimenomaan kysymys tuosta arkusta joka liittyy "edistyneet tiedustelijat" tutkimukseen siirryttäessä vierasrodusta toiseen - eli jos saat "Puolituiset" muuten valmiiksi tätä et voi saada ennenkuin seuraava rotu tulee peliin. Jos siellä on tutkimuspuussa muissa kohtaa palkintoina timantteja niin siitä en sitten tiedä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

Mini

Active Member
Kiitos Zuffe, sinua vähän tänne odottelinkin :)

Aika hämäävä tuo "ensimmäisestä rodusta" - jaa niin, jos siinä olisi perässä "alkaen", olisi selvempi jos se sitä kerran tarkoittaa.

Aika vaikea jälkikäteen hahmottaa milloin aloitin puolituiset, ennen tuota mainitsemaasi päivitystä ne kyllä tulivat. Ihan hitusen kirisyttää hampaita se, että ne jotka vasta aloittelevat vierasrotuja, ovat tässä puolituisvaiheessa saaneet tuhannen timanttia enemmän kuin me aiemmin aloittaneet. Ei tunnu reilulta, koska olemmehan mekin joutuneet jälkikäteen paikkailemaan tutkimuspuun tehtäviä, kun niitä on sinne jälkikäteen lisätty.

Sain nuo 200 timanttia tänään kun tutkimuspuu oli jo tehty ja pakollisissa tehtävissä oli viimeisenä tuo lähdepuun myynti ja jumalallisten siementen keruu. Nyt pyörivät taas ne vanhat kiertävät tehtävät.
 

DeletedUser8

Guest
Sain juuri toisaalla Puuhaltiat päätökseen, arkun avauksesta 200 timanttia ja kun edistyneet tiedustelijat on tukittu palkintona siitä toiset 200. Yhteensä 400, ihan kivasti :).
Aiemmin mainittiin että sama linja näyttäisi jatkuvan siirryttäessä Puolituisiin. Mitenkähän aiemmissa vierasroduissa ?
 

Tarya

Active Member
en ymmärrä, minä sain vain puolituisiin menemisestä 200 timanttia en edistyneiden tiedustelijoiden avaamisesta, enkä muista aiemmin edes puuhaltioista olisin saanut timantteja.. onko jollain vanhemmalla pelaajalla ollut samoin? een myöskään noidista?
 

DeletedUser8

Guest
en ymmärrä, minä sain vain puolituisiin menemisestä 200 timanttia en edistyneiden tiedustelijoiden avaamisesta, enkä muista aiemmin edes puuhaltioista olisin saanut timantteja.. onko jollain vanhemmalla pelaajalla ollut samoin? een myöskään noidista?
Olen kyllä itsekin aika "vanha" tässä pelissä, vain hiukan hitaampi :rolleyes:.
Siitä on nyt hiukan jo aikaa mutta jotenkin näin se meni: "Noitien ja lohikäärmeiden muinaiset ihmeet" tutkimus 200 timanttia ja "Edistyneet tiedustelijat" tutkimus" 200 timanttia. En nyt prikulleen muista tuliko se arkun avaamisesta vai tutkimuksen suorittamisesta, mutta veikkaisin arkkua kun tänne intouduin kirjoittamaan. Minulla oli ennen tuota vaihetta tasan 1 timantti ja siirtymävaiheen jälkeen 401 timanttia (jotka on vieläkin tallessa).

Sen verran kun puhuit "vanhemmista pelaajista" koska siirryit Puolituisiin ? Huomasitko tuon alkupuolen postauksen ? Timanttipalkinnot arkuista tuli voimaan joskus heinäkuussa eli ne jotka siitä päivityksestä eteenpäin siirtyivät Puolituisiin saivat nuo arkkutimantit.
 
Ylös