• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Hakutulokset

  1. elven architechin parannus

    Minusta olisi mukava jos lisäisitte architechiin sellaisen toiminnon, että sieltä jostain valikosta saisi otettua sen architechillä suunnitellun järjestyksen käyttöön esim. että siellä olisi nappi "ota järjestys käyttöön kaupungissasi" tai jotai sen tapaista. se nimittäin helpottaisi aika paljon...
  2. päivitettävien rakennusten näkyminen

    Minusta olisi hyvä jos jostain näkyisi mitä rakennuksia voit sillä hetkellä päivittää. esim.jos laitat kursorin rakentajien kohdalle niin se näyttää siitä kaikki päivitettävät rakennuksety .
  3. rakennusten seuraavien lukujen tietojen näkyvyys ennalta

    Olisi mukava jos lisäisitte sellaisen että näet mitä tapahtuma/muut rakennukset tuottaa (seuraavissa) luvuissa auttaisi aika paljon kylän suunnittelussa. Esim. kun itse siirryin juuri äsken puuhaltijoihin niin olisi ollut hyvä jos olisin voinut nähdä mitkä kaikki rakennukset tuottaa manaa kun...
  4. tornin palkinnot

    minusta olisi hyvä jos tornissa vaihtuisi palkinnot useammin esim. nyt on ne feeniks artefaktit ja ne poistuu niin tilalle voisi tulla muita artefakteja ja ne palkinnot voisivat vaihella esim 3 viikon välein koska artefakteja ei saa mistään ja se kukivikirjastokin voisi tulla takaisin
  5. ihmeiden tuotannon nopeutus

    Minusta olisi hyvä jos tekisitte muinaisiin-ihmeisiinkin semmoisen ajan nopeutus jutun että niillä aikatehostimilla voisi nopeuttaa tuotantoa niin kuin tehtaissa ja pajoissa :D
  6. naapuri avun anto

    tuo naapuri avun anto voisi olla vähän kätevämpi vaik silleen että kartal ois pikakuvake josta saa näkyviin naapurien nimet jja niittenn nimien vieressä vois olla kuvake josta antaa apua
  7. joukkojen osto timanteilla

    voisitteko laittaa sen jouukkojen oston timanteilla vähän erillaiseksi kun itellä on monesti käynyt että kun olen laittamassa joukkoja taisteluun niin painan vahingossa jotain joukkoa vaikka minulla ei ees oo sitä ja siinä meni sit taas monta timanttia nii että voisitteko laittaa sejn erillaiseksi
  8. seuraseikkailujen palkinnot

    meillä tuli killan kanssa semmone keskustelu et noi seikkailun palkinnot eivät ole kovin hääppösiä siihen työn määrään nähen ei edes vaikka olisi ykkösenä nii voisitteko vähän parantaa niitä
  9. muidenkin pelaajien kuin naapureiden ja kiltalaisten kanssa kauppaaminen

    huomasin että olisi aika kätevä jos voisityyliin lisätä kaveriksi jonkun pelaajan et vois sitä kautta tehdä vaihtokaupaa muidenkin kuin kiltalaisten tai naapureiden kanssa kun itel on 2 acco mut se ei ole samas killas ku 1 acco ja minä tein 2 accon et sillä voisi vauhdittaa 1 accon etenemist nii...
  10. myyjä joka myy rakennuksia

    peliin olisi minusta hyvä lisä semmoinen kauppias joka myy tavaroiden sijaan rakennuksia esim tapahtuma rakennuksia joita ei muuten olisi mahdollista saada esim kylmäntulenfeeniksi päivityksiä tai muuta sellaista silleen ei haittaisi niin paljon jos joku tapahtuma menee vähän huonommin
  11. tapahtumien rakennusten saaminen tapahtuman jälkeen

    minusta olisi ihan kiva jos voisi saada tapahtumien jälkeen niit rakennuksia joita saa niist päivittäin vaihtuvist palkinnoist jos niitä saisi taika-akatemiasta tyyliin parin viikon ajan tapahtuman jälkeen
  12. Rahojen ja muiden keräämis ongelmat

    Minulla käy aika usein silleen että kun yritän kerätä esim kolikoita asuinrakennuksesta niin se ei ota ei vaikka miten monta kertaa painaisi ja se ongelma on minulla molemmilla käyttäjillä ja siihen auttaa vain se että siirtää rakennusta ja sit siirtää sen takaisin se on välil vähän ärsyttävää...
  13. Jäsenien paikalla olon näkyvyys

    Minusta olisi hyvä jos pystyisi näkemään oman killan jäsenten paikalla olon tyyliin että jos painaa sieltä killan kuvasta niin siel näkyisi jäsenen nimen vieressä tyyliin punainen piste jos pelaaja ei ole paikalla ja vihreä jos se on ja myös se et milloin se on viimeksi pelannut tämä voisi olla...
  14. Changin the Elvenar city to elf or human city during the game without starting the game again

    this game is a really good relaxin game to me but i would like to be able to swap between the game human/elf city because i initially chose a human city so i later found that now i want the elf city so could you innogames fix this
Ylös