• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

joukkojen osto timanteilla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Deleted User - 29994
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Deleted User - 29994

Guest
voisitteko laittaa sen jouukkojen oston timanteilla vähän erillaiseksi kun itellä on monesti käynyt että kun olen laittamassa joukkoja taisteluun niin painan vahingossa jotain joukkoa vaikka minulla ei ees oo sitä ja siinä meni sit taas monta timanttia nii että voisitteko laittaa sejn erillaiseksi
 
Takaisin
Ylös