• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

ihmerakennukset

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser15
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser15

Guest
Mihin te luulette, että pelaajat saa mahtumaan 12 erilaista ihmettä ? esim mulla yhden provinssin saaminen kestää 1 kk.
 

DeletedUser60

Guest
Mihin te luulette, että pelaajat saa mahtumaan 12 erilaista ihmettä ? esim mulla yhden provinssin saaminen kestää 1 kk.

Tuo ei näytä olevan mikään ongelma, sillä sen jälkeen kun tutkin toisen ihmeeni olen hankkinut noin 40 riimusirpaletta joista noin 30 on ollut jo rakentamiini ihmeisiin. Eli tällä tahdilla menee isompi ikuisuus ennen kun minun tarvitsee miettiä noiden sijoittamista. Ja koska nuo muutkin ihmeet tulivat pakollisiksi tutkittaviksi, tuskin uusien ihmeiden rakentaminen tulee eteen tämän pelin kestäessä. Tällä hetkellä minulla on 40 taisteluluostarin ja 34 kristallimajakan ylimääräistä sirpaletta. Kesäpäivän seisaus -tehtäväkin alkoi mukavasti kun sain siitä ekaksi palkinnoksi 6 sirpaletta taisteluluostariin. Loputtomaan kaivantoon minulla on 4 ja myrskyn neulaan 3 sirpaletta...
 
Mihin te luulette, että pelaajat saa mahtumaan 12 erilaista ihmettä ? esim mulla yhden provinssin saaminen kestää 1 kk.

No ei ole tarkoituskaan että nuo kaikki omistettaisiin. Lähinnä boonuksien järkevyyden mukaan noita kannattaa tehdä ja sitten vaikka purkaa kun on tilalla paremppi ihme/käyttötarkoitus saatavilla
 

Mini

Active Member
Sehän siinä on, että ei voi valita mitä niistä tekee, kun riimunsirpaleita tulee satunnaisesti kaikkiin. Tai tietty voi, mutta kun on ensin keräillyt sirpaleita niihinkin kun ei halua.
 
Ylös