• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Nousevaan Feenikseen liittyvät palautteet

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser3
  • Aloituspäivämäärä

Ilex

Member
Nämä uudet kauppamatkustajat ovat nerokas keksintö ja oiva lisäys peliin. Onneksi sain yhden jokaista. Näistä pitää suoda jatkossakin mahdollisuus pelaajille saada.
 

Mini

Active Member
Voisi kyllä ihan rehellisesti kertoa, että pääpalkintoa ei ole mahdollista saada ilman oikean rahan käyttöä. Olen tehnyt kaikki päätehtävät ja päivittäisistä tehtävistä tulee enää sen verran taivasesanssia, että vaikka pelistä tulisikin lisää esanssia, jää saldo viimeisen palkinnon kohdalla alle viiteenkymmeneen kun tarvitaan 800. Ja kaikki esanssit olen pannut suurimpiin muniin.
 

DeletedUser8

Guest
Voisi kyllä ihan rehellisesti kertoa, että pääpalkintoa ei ole mahdollista saada ilman oikean rahan käyttöä. Olen tehnyt kaikki päätehtävät ja päivittäisistä tehtävistä tulee enää sen verran taivasesanssia, että vaikka pelistä tulisikin lisää esanssia, jää saldo viimeisen palkinnon kohdalla alle viiteenkymmeneen kun tarvitaan 800. Ja kaikki esanssit olen pannut suurimpiin muniin.
Sen verta tästä että ainakin kaksi henkilöä betalla sai jouluisesta tapahtumaketjusta 3. pääpalkinnon rahaa käyttämättä (sen mukaan mitä itse foorumilla kertoivat).
Jos oikein ymmärsin tämä perustui aivan päinvastaiseen systeemiin kuin mitä sinä käytit - eli he avasivat vain ja ainoastaan pieniä arkkuja (munia). Avaamalla pieniä kuulemma todennäköisyys saada lisää lumihiutaleita (taivasesanssia) tms. palkintona noista arkuista (munista) oli suurempi ja tätä kautta uusia yrityksiä. Itse olen käyttänyt samaa metodia, enkä ole likelläkään (50/800) nyt kun betalla on yksi päivä jäljellä.
En tiedä onko jotain joulun jälkeen muutettu, mutta nyt moni näyttää olevan juuri samaa mieltä kun sinä, eli nyt käytti mitä tietä hyvänsä 3. palkintoa on tällä kertaa mahdotonta saada ilman rahaa.
 

Mini

Active Member
Niinhän siinä kävi, että viimeinen päivä menossa, kaikki tehtävät tehtyinä, kaikki esanssit isoimpiin muniin laitettuna ja höyhensaldo pääpalkinnon kohdalla on 110/800. Vielä saattaa maahanpudonneista kertyä esanssia sen verran, että saan 5 höyhentä lisää. Tarjouskin tuli "sopivasti". En kuitenkaan pidä yhtä palkintoa sen arvoisena, että laittaisin 30 euroa oikeaa rahaa siihen.

Jos pelinkehittäjät tarvitsevat rahaa, oikea suunta olisi timanttien alennusmyynti säännöllisesti. Niin muissa peleissä toimitaan. Ei sellaista tarjousta, että timanttien hinta on ennallaan, mutta lisäksi on ympätty jotain sälää.
 

DeletedUser8

Guest
... pääpalkinnon kohdalla on 110/800.
Jotakuin sama täällä, en pääsyt lähellekkään.
Ei sen puoleen kyllä oli jotenkin väsähtänyt tapahtuma. Toisaalta oli keksitty uudenlaisia palkintoja (kulkukauppias, örkkipesä) ja siitä plussat, mutta kyllä kierrätyskamaa oli aivan liian paljon - jotenkin säälittävää että eilinen kierrätetty Isäpuu oli paljon haluttavampi (imho) palkinto kuin viimeisen päivän (tapahtuma)palkinto.
Kulkukauppiaalle näytin jo kaupunginporttia, mutta 2-3 örkkipesää saattaa jo korvata yhden asevaraston kun en niin kauheasti armeijaa rakentele mutta örkeille on käyttöä - siittä saa populaa takaisin käyttöön ihan kivasti, kulttuuria vapautuu, ja no sijoituksista viis.
Jouluna hommasin ihan sikana :p kulttuuri & popula rakennuksia, nyt tekee jo mieli poistaa niitä. Joulusta oli kyllä tultu alaspäin, lienevätkö huomanneet että talvitapahtuman palkinnot olivat ylitehokkaita.

Jos pelinkehittäjät tarvitsevat rahaa, oikea suunta olisi timanttien alennusmyynti säännöllisesti. Niin muissa peleissä toimitaan. Ei sellaista tarjousta, että timanttien hinta on ennallaan, mutta lisäksi on ympätty jotain sälää.
Ja kyllä pitäisi tuunata noita timanttirakennuksiakin oikein raskaalla kädellä, tapahtumista saa ilmaiseksi paljon parempaa kamaa. Ennen laajennusten "hintauudistusta" ostin muutamia timanttilaajennuksia, mutta nyt en kyllä enää oikein voi sellaista hankintaa itselleni perustella (kallista, perin kallista). Kulttuuria/populaa saa tapahtumista ilmaiseksi... mitä timanteilla oikein kannattaisi enää ostaa ??
 
Ylös