• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Palaute Noidista ja lohikäärmeistä

Mini

Active Member
Olin pitkään sitä mieltä, että nyt tuli paras vierasrotu tässä pelissä, siis pelattavuudeltaan. Hyvää on edelleen se, että rotujutut alkoivat tutkimuspuussa ensin ja sitten vasta muut (rakennusten päivitykset ym.). Mutta tulihan sieltä se sama ärsytys kuin muissakin roduissa. Sen nyt vielä kestän, että ei voi itse määritellä kuinka monta rakennusta haluaa tehdä - tosin juuri tässä osiossa tilaa tarvitaan älyttömästi ja joillekin voi tulla vaikeuksia saada kaikki mahtumaan. Mutta se turha tuotattaminen, argh! Jos jotain tavaraa tuotatetaan tolkuttomia määriä, sen ajankohta pitäisi suhteuttaa siihen, että niitä juttuja myös tarvitaan vielä. Eikö tässä tavallaan jotain tarinaa mennä eteenpäin? Miten se edistää tarinaa, että varasto on pullollaan tarpeetonta tavaraa? Minulla oli nelostason kampus ja kolme jokaista tiedekuntaa tasolla 4 ja sitten tuli tehtäväksi tuottaa sielunsieppaajia ym. 20 kertaa jokaista. Tilanteessa, jossa en tarvitse enää yhtään ainutta. Tarkoitus varmaan on se, että eteneminen hidastuu, kun tähän saa kulumaan yli kaksi päivää, mutta silti se tuntuu järjettömältä. Kristallit ym.menevät ihan hukkaan, kun niiden tuotolla ei saa mitään käytettävää. Kun saan tämän tehtävän tehtyä, minulla on jokaista kolmea laatua noin 20 000 kpl ylimääräistä. Ei kiva.

Muuten tämän osion pelaaminen on mukavaa, hauskasti keksitty jutut.
 
Ylös