• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Palautteet Elvenarin tapahtumista

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser3
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser8

Guest
Taas rakennusten päivitystehtävä: Päivitä 4 rakennusta vähintään tasolle 5 - edistyminen 0/5.

Ja nyt näyttää siltä että vanha rakennusten päivitysbugi iskee, päivitin 2 asuinrakennusta tasolle 5 mutta niitä ei huomioitu. Aloitin toiveikkaaana kun tuo aiempi samanlainen meni läpi ilman vaikeuksia. Tästä on kyllä mainittu beta-serverin foorumilla, toisilla menee läpi toisilla ei. Jos vaikeuksia tulee niin pitäisi kuulemma olla sisään kirjautuneena kun rakenukset valmistuu tai mitä vielä... Aamulla laitoin rakennukset päivittymään mutta kun nykyään ei tiedä koska pääsee sisään peliin niin ole siinä sitten linjoilla.
Sen verta olen kyllä saanut kuunsirpaleita kasaan että saan nuo aiemmin mainitut arkut avattua ja ensimmäisen tason suurpalkinnon lunastettua. Odottelen tässä vaan jos tulis joku mukava päivittäinen palkinto joka kohdalle osuessaan tekisi lisäkivaa.
 

Mini

Active Member
Valmista korillinen ruokatarvikkeita 10 kertaa. 0/3

Ei voi luottaa siihen, että 3 kertaa riittää, kun on 9 tunnin tuotanto. 10 tulemaan.
 

DeletedUser8

Guest
Ja nyt näyttää siltä että vanha rakennusten päivitysbugi iskee, päivitin 2 asuinrakennusta tasolle 5 mutta niitä ei huomioitu.
Tehtaat huomioitiin vaikka ne valmistuivat yön aikana - asuinrakennukset bugittaa näemmä.
 

Mini

Active Member
Olen muuten kirjoittanut tuosta ongelmasta jo viime marraskuussa :D Silloin oli tosin enemmänkin ongelmaa eri tehtävien kanssa. Mutta minulla on edelleen niin, että jos rakennukset valmistuvat yöllä koneen ollessa kiinni, niitä ei huomioida tehtäväpalkinnoissa. Jos valmistuvat päivällä, huomioidaan vaikka kone olisi sammutettuna. Älyttömän paljon on palkintoja saamatta. Silloin kun on olleet kulta tai tarvikkeet vähissä, on se harmittanut vielä enemmän.
 

Mini

Active Member
Siis oikeastiko nuo tapahtuman vaihtuvat tehtävät loppuivat jo? Aikaa jäljellä melkein 13 päivää.

Sain muuten päivittäin vaihtuvan palkinnon, vaikka en ollut tehnyt päivän tehtävää :p Ja mieluummin olisin ottanut riimunsirpaleita.
 

DeletedUser8

Guest
Olen nähnyt maininnan että jatkuvasti vaihtuvia olisi juuri tuo aiemmin mainitsemani 21. Näin puhutaan beta:n foorumilla ja samaa kertoo tuttuni joka vihdoin tunnusti siellä aloittaneensa. Betalla tämä kesätapahtuma on ollut käynnissä viikon kauemmin kuin täällä (testiserverihän se on).

PS. nyt kun päivitin asuntoja n. 10 tasolle niin ne hyväksyttiin tehtävään. ota siitä sitten selvää :rolleyes:
 

Mini

Active Member
Jokohan sitten minulla tuli se täyteen? Viimeinen tehtävä oli tuottaa juomia 10 kertaa eli 0/50. 50 jälkeen tehtävä valmistui, sain palkinnon ja tehtävänantajan kuvake hävisi.
 

DeletedUser8

Guest
Jokohan sitten minulla tuli se täyteen? Viimeinen tehtävä oli tuottaa juomia 10 kertaa eli 0/50. 50 jälkeen tehtävä valmistui, sain palkinnon ja tehtävänantajan kuvake hävisi.
Tältä tuo näyttää - minulla sama tehtävä, tehtävän valmistumisen jälkeen jatkuvia tehtäviä antaneen kuvake hävisi. Jäljellä siis päivittäiset tehtävät.
Se että aikaa on vielä jäljellä johtuneepi siitä että ei ole haluttu säätää aikataulua liian tiukaksi, kaikille halutaan antaa mahdollisuus suorittaa tehtävät. En tiedä oletko huomannut että jos päivittäinen jää tekemättä et menetä sitä vaan voit tehdä tekemättä jääneitä päivittäisiä peräkkäin kunnes tulen "ajan tasalle".
 

Mini

Active Member
Vaikka aikaa on jäljellä, niin isompia palkintoja ei saa päivittäisen tehtävän palkinnoilla, ellei sitten stu saamaan joka kerran palkinnoksi kuunsirpaleita. Olikohan niitä edes laskennallisesti mahdollista saada ilman oikean rahan käyttöä?
 

DeletedUser8

Guest
Vaikka aikaa on jäljellä, niin isompia palkintoja ei saa päivittäisen tehtävän palkinnoilla, ellei sitten stu saamaan joka kerran palkinnoksi kuunsirpaleita. Olikohan niitä edes laskennallisesti mahdollista saada ilman oikean rahan käyttöä?
Älkääpäs hermostuko jos jatkuvasti lainaan mitä beta-serverin foorumilla sanotaan :p mutta joku neropatti näytti jo aikaisessa vaiheessa siellä laskeneen että tason 3 suurpalkinto ilman timantteja olisi mahdoton saavuttaa. Itse olen samaa mieltä kanssasi että esim. 2 tason suurpalkinto on mahdollinen vain jos onni on myötä, eli palkinnoksi tulee rutkasti kuunsirpaleita.
 

DeletedUser8

Guest
Tuohon edelliseen sen verta että katsotaanpa tilannetta tuon 2 tason suurpalkinnon suhteen, tänään oli niin mehukas päivittäinen (Kiiltävä puutarha) että pistin kaikki kuunsirut likoon ja arkuista palkintoina sain mm 340 kuunsirpaletta lisää eli pari kulta-arkkua ja risat.

En oikein usko - vaikka onni olikin myötä niin minulla on nyt 90/200 Venarin kivet II:seen. Päivittäin voi saada 35 kuunsirua eli tulossa olisi noin 2 kulta-arkun verran auringonleimauksia = 40 yhteensä ja jämistä 10 lisää. Pelaamalla pääsisin näillä näkymin 140:een auringonleimaukseen. Vaikka saisin arkuista palkintoina kuunsirpaleita niin ei sittenkään.

Muuten tuo aiemmin mainittu Kiiltävä puutarha tuo VI kappaleen pelaajalle 1150 kulttuuria/1150 populaa mikä jättää tuon 2 tason suurpalkinnon 960/960 taakseen... jos siis sattuu Kiiltävän puutarhan voittamaan.
 

DeletedUser69

Guest
elvenar.png
Toinen tehtävänantaja poissa onko normaalia?
 

DeletedUser8

Guest
Toinen tehtävänantaja poissa onko normaalia?
On, jatkuvia tehtäviä on 21. Viimeinen oli muistaakseni juomien valmistustehtävä. Sen jälkeen tehtävänantajan kuvake häviää.

Päivittäisistä tehtävistä sen verran että beta:lla tapahtuma päättyi juuri eilen, mutta viimeinen tehtävä oli sunnuntainen. Eli meillä finskiserverillä laskurissa näyttäisi oleva aikaa vielä maanantaille, mutta puolenyön aikaan ei enää uutta tehtävää avata - se on vaan "puskuri" jotta ne jotka ovat jäljessä saisivat mahdollisuuden suorittaa kaikki päivittäisetkin. Näin siis beta:n foorumilla jutustellaan, moni oli hiukka pettynyt, mutta näin se saattaapi toimia myös meillä.
 

DeletedUser

Guest
Onko tarkoituksen mukaista että Kesäkisasta tulleet koriste esineet eivät parane seuraavalle aikakaudelle siirtyessä kun ne on jo rakennettu ?
Jos näin on niin olisi ollut kiva tietää se ennen kuin kisa on jo lähes ohi ja rakennukset on rakennettu..
 

DeletedUser8

Guest
Onko tarkoituksen mukaista että Kesäkisasta tulleet koriste esineet eivät parane seuraavalle aikakaudelle siirtyessä kun ne on jo rakennettu ?
Jos näin on niin olisi ollut kiva tietää se ennen kuin kisa on jo lähes ohi ja rakennukset on rakennettu..
Kahlasin läpi beta:n keskusteluketjua ja käsitys siellä näytti olevan että tapahtumarakennuksen taso riippuu siitä kuinka pitkällä olet tutkimuksissa saadessasi rakennuksen, sen arvo ei näyttäisi kasvavan siirryttäessä seuraavaan osioon. Rakennukset tulevat kuulemma wiki:in vasta kun tapahtuma on ohi, ettei tulisi spoilereita tms.

Palkintorakennuksista moni on isohko kulttuurirakennus - en ole aivan varma onko täällä jo mahdollista antaa naapuriapua niihin, mutta beta:lla semmoinen ominaisuus on - saattaapi siis tulla tännekkin.

PS. :cool:jos joku ihmettelee sanamuotojani niin yritän olla mahdollisimman varovainen koska beta on beta = testiserveri. mitä siellä tapahtuu saattaapi myös pysyä siellä (tai hävätä bittitaivaaseen):cool:
 

DeletedUser8

Guest
Jos nyt toden tunnustan, niin en ymmärrä mistä te puhutte...
....
Onko siinä ollut muitakin kuin kulttuurirakennuksia?
Ei... rakennuksen kulttuuriarvosta tassä puhutaan. Esim. kaverillani on Venar's rock I (arvo ~ 220 pop/220 kult) itselläni sen arvo 610/610.
 

Mini

Active Member
Ai. Luulin, että ne on kaikilla samat. Minulla on se Venarin kivet I 940/940. Kakkonen olisi 1400/1400 (en tule saamaan sitä) ja kolmonen 2300/2300. Hopeinen yksisarvinen 390 ja jalo banneri 210 kulttuuria. Kiiltävä puutarha 1760/1760. Muita rakennuksia en ole saanutkaan.
 
Ylös