• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Palautteet Puuhaltiastock -festivaalista

Mr.Freshh

Ex-Team Member
Arvon Haltiat ja Ihmiset,

tule mukaan Puuhaltiastock tapahtumaan! Lisätietoja tapahtumasta löytyy täältä.

Otamme mielellämme vastaan palautteita tässä ketjussa.

Terveisin
Elvenar-tiimi
 

Mini

Active Member
Suomennokset välillä kiinnittävät huomiota. Olisiko ne kupongit kuitenkin oikeasti lippuja tai peräti festarilippuja?
 

Pirunpoika

New Member
Timon ja Bumba, lupasivat woodelvenstock videolla että "There is no end".
Tehtyäni 100 tehtävää olen nyt odotellut liki 8 tuntia nenä näytössä kiinni että 100 tehtävää pyörähtäisivät käyntiin uudelleen. Timanteillako tässä nyt sitten jatketaankin? Edes 3 isoa pääpalkintoa ei liene mahdollista ottaa ilman mittavaa satsausta timantteihin? Vai että ei endiä? HÖH.
Pääpalkinnot ovat muutenkin melko vaatimattomat. Noh pääsee kesää taas viettämään pois pelin äärestä. :)
 

DeletedUser8

Guest
Varmaan yksi huonoimpia ellei huono-onnisin tapahtuma minulle.

Minulla oli hiukan hajua mitä rakennuksia milloinkin oli tulossa, mutta kun suuri päivä koitti niin ainoa suuri oli pettymys - rakennukset joita olin toivonut saavani useampia jäivät yhteen tai kahteen... tai nollaan. Kolikkosadetta kyllä riitti, ja tarvikemitälie. Tämä viimeinen päivä ei pessimistiä pettänyt, pari salaperäistä järveä ja runsaasti kolikkosadetta, ajastinloitsuja (30 min) tuli muutama muttei edes muinaista tietoa... (mitä helv.) :mad: ja tikettejä käytin viimeisenä päivänä yli 2000.

Jo alunperin tiesin etten ala mitään settirakennuksia tavoittelemaan - ei oo kylässä tilaa, muutenkin näyttää että taaskohta muutaman viikon sisällä saa purkupalloa heiluttaa olan takaa. Niin siis jäi suurpalkinnot ensimmäistä lukuunottamatta saamatta (muutama kymmenen pojoa jäi vajaaksi kakkosesta), tuplapäiviä en käyttänyt hyväksi.

En kyllä ole vakuuttunut tuosta uudesta arkkusysteemistä, taitaa olla monikätisen rosvon suunnittelema.

Et silleen.
 
Ylös