• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Palautteet tapahtumasta Kolme jäätikön jättiläistä

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser3
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser3

Guest
Arvon Haltiat ja Ihmiset,

tule mukaan talvitapahtumaan! Lisätietoa tapahtumasta, Kolme jäätikön jättiläistä, löytyy täältä.

Otamme mielellämme vastaan palautteita tässä ketjussa.

Terveisin
Elvenar-tiimi
 

DeletedUser8

Guest
En käytä spoiler-tagia tällä kertaa, kaipa kaikki tajuavat mistä on kyse ;). Kaikki tiedot englanniksi.

Jatkuva tehtäväketju
https://www.gamersgemsofknowledge.com/winter-event-quests

Päivittäinen tehtäväketju
https://www.gamersgemsofknowledge.com/winter-event-daily-quests

Settirakennukset, mitä ne oikein ovat...
https://www.gamersgemsofknowledge.com/set-buildings

Lisäksi kun klikkaat yläreunan Overview - kuvaketta ja vierität sivua alaspäin niin näkyy tietoja ja kuvia muutamista tapahtumakohtaisista uusista palkintorakennuksista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:

Mini

Active Member
Asiasta toiseen. Kuulin huhun Elvenarin sähköpostiviestistä, johon pitää vastata saadakseen 100 avainta. Onko sellainen olemassa? Tuleeko se kaikille? Jos pitäisi tulla, eikä ole tullut, miten sen saa?
 

DeletedUser8

Guest
Kappas, en muistanutkaan tarkistaa kun käytän pelejä varten omaa sähköpostia - ja siellähän se oli :D.

Muistaakseni viime kerralla se läheteltiin hieman randomisti eri pelaajille eri aikaan. Itse missasin viimekerralla kun siinä oli aikaraja, tommosta pikkupränttiä oli tämänkertaisen viestin lopussa.
Huomaa: voit lunastaa tämän lahjan kerran seuraavien 7 päivän aikana ensimmäisessä maailmassa, johon kirjaudut napsautettuasi tässä sähköpostiviestissä olevaa painiketta.

Jos et ole vielä saanut niin en tiedä mitään erikoista temppua saada tarjousta, muistaakseni viime kerralla Betalla ei tullut lainkaan tuollaista vaikka live-servereillä oli (nyt en ole vielä tarkistanut).

 

DeletedUser8

Guest
Ei ole betalta tullut tähän talvitapahtumaan.
Joo ei oo :( mutta ei Betalla muutenkaan juuri tarjouksia näy vaikka live-servuilla melkein viikottain.

Mutta "tuplapäivät" siellä näyttää olevan tänään, eli tuplasti jääavaimia per avattu arkku - ja pelipäivä taitaa olla #8.

Itse olen pääpalkintoja katsoessa tuumaillut ettei nyt nappaa. Vasta tuon pähkinätapahtuman yhteydessä putsasin viime jouluiset palkintorakennukset pois enkä ole niin paljon edistynyt pelissä että talvitapahtuman palkinnot toisivat huomattavaa parannusta - ei ainakaan pääpalkinnot joiden vuoksi pähkinätapahtumassa tein paljon töitä. Tällä kertaa yritän löytää päivittäisten palkintojen joukosta jotain kivaa, enkä ole lainkaan varma että viitsin pelata tehtäväsarjaa loppuun. Mutta aika näyttäköön.
 

Mini

Active Member
Tavallaan se neljän palkinnon setti kiinnostaisi, mutta koska varastotilaa ei ole, en taida viitsiä rakentaa vaikka osat saisinkin. Vie ihan liikaa tilaa ja pitää koko ajan muistaa, miten uusi rotu aina valtaa tyhjät paikat. Talvipalkinnoissa on myös se huono puoli, että valkoisina erottuvat liikaa ympäristöstä ja minulla kun on esteettisyys ykkösijalla :D
 

DeletedUser8

Guest
Tavallaan se neljän palkinnon setti kiinnostaisi, mutta koska varastotilaa ei ole, en taida viitsiä rakentaa vaikka osat saisinkin. Vie ihan liikaa tilaa ja pitää koko ajan muistaa, miten uusi rotu aina valtaa tyhjät paikat. Talvipalkinnoissa on myös se huono puoli, että valkoisina erottuvat liikaa ympäristöstä ja minulla kun on esteettisyys ykkösijalla :D
Ei nappaa, ei tämäkään nappaa :(. Liikaa vie setti tilaa ja muutenkin tuo muutenkin palikoiden asettelu muistuttaa liikaa velhot ja lohikäärmeet rakennustilannetta joka ahdisti aika pahasti. Ja tuotanto nollautuu joka kerran kun siirtää rakennusta. Happamia... vois joku sanoa minulta kun pääsi neljän setti jo karkuun - jättiläisen käsi jäi saamatta ja jossei pojoja käytä tuplapäivänä niin 2. pääpalkinto(setti)rakennus jää myös saamatta.

EDIT 26.12.
Sen verran päivitystä että voitin "jäätyneen lähteen" ja pitäisi olla tulossa vielä kolmas tuplapäivä niin että saan "jäävuoripeikon" (2:nen pääpalkinto) mutta tulossa oleva "jäätynyt örkkivorteksi" tai mikälie suomalaisittain eli kolmas palikka settiin on sitten todella onnenkantamoinen jos sen saan.
Olen jo käytännössä lopettanut tehtävien tekemisen - siis omatahtoisesti, en ole saanut ketjuja loppuun, niin että tuleva tuplapäivä vie avaimet ja on ihan sattumanvaraista jos pikkuroposilla (parista pikkuarkusta) tulee voitto (Betalla ei tullut).
Pääsen kuitenkin kokeilemaan settiä ja jos olen oikein ymmärtänyt niin pitäisi tuloksena olla hiukan lisämanaa ja tarvikkeita kun ykköstason settibonukset aktivoituvat.

Lopetin tehtävien teon kun en jaksanut aina olla kopistelemassa resurssivaroja tallelokerosta jotta voisin hankkia lisääntyviä määriä riimunsirpaleita ja voittaa kamppailuja ja mitävielä. Ja hiukan edempänä sama uudestaan. Aina vaan eteentulevat "osta tietopisteitä" tehtävät ottavat pattiin myös - ei ne vielä liian kalliita ole mutta hinnat nousee nousemistaan... säästän mieluummin paukkuja sellaiseen tapahtumaketjuun jossa on sellaisia palkintoja jotka ovat todella mieleen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös