Tavallaan se neljän palkinnon setti kiinnostaisi, mutta koska varastotilaa ei ole, en taida viitsiä rakentaa vaikka osat saisinkin. Vie ihan liikaa tilaa ja pitää koko ajan muistaa, miten uusi rotu aina valtaa tyhjät paikat. Talvipalkinnoissa on myös se huono puoli, että valkoisina erottuvat liikaa ympäristöstä ja minulla kun on esteettisyys ykkösijalla
Ei nappaa, ei tämäkään nappaa
. Liikaa vie setti tilaa ja muutenkin tuo muutenkin palikoiden asettelu muistuttaa liikaa velhot ja lohikäärmeet rakennustilannetta joka ahdisti aika pahasti. Ja tuotanto nollautuu joka kerran kun siirtää rakennusta. Happamia... vois joku sanoa minulta kun pääsi neljän setti jo karkuun - jättiläisen käsi jäi saamatta ja jossei pojoja käytä tuplapäivänä niin 2. pääpalkinto(setti)rakennus jää myös saamatta.
EDIT 26.12.
Sen verran päivitystä että voitin "jäätyneen lähteen" ja pitäisi olla tulossa vielä kolmas tuplapäivä niin että saan "jäävuoripeikon" (2:nen pääpalkinto) mutta tulossa oleva "jäätynyt örkkivorteksi" tai mikälie suomalaisittain eli kolmas palikka settiin on sitten todella onnenkantamoinen jos sen saan.
Olen jo käytännössä lopettanut tehtävien tekemisen - siis omatahtoisesti, en ole saanut ketjuja loppuun, niin että tuleva tuplapäivä vie avaimet ja on ihan sattumanvaraista jos pikkuroposilla (parista pikkuarkusta) tulee voitto (Betalla ei tullut).
Pääsen kuitenkin kokeilemaan settiä ja jos olen oikein ymmärtänyt niin pitäisi tuloksena olla hiukan lisämanaa ja tarvikkeita kun ykköstason settibonukset aktivoituvat.
Lopetin tehtävien teon kun en jaksanut aina olla kopistelemassa resurssivaroja tallelokerosta jotta voisin hankkia lisääntyviä määriä riimunsirpaleita ja voittaa kamppailuja ja mitävielä. Ja hiukan edempänä sama uudestaan. Aina vaan eteentulevat "osta tietopisteitä" tehtävät ottavat pattiin myös - ei ne vielä liian kalliita ole mutta hinnat nousee nousemistaan... säästän mieluummin paukkuja sellaiseen tapahtumaketjuun jossa on sellaisia palkintoja jotka ovat todella mieleen.