• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Palautteet turnajaisista

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser3
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser3

Guest
Arvon Ihmiset ja Haltiat,

tähän ketjuun voitte jättää turnajaisiin liittyvät palautteet.

Lisätietoa turnajaisista löytyy wikisivulta ja täältä.

Terveisin
Elvenar-tiimi
 

Mirko

Member
Meillä klaanissa minulla ja muutamalla muulla on ihmetys että mitä ja missä näkyy turnajaisista saatavan arkun palkinto...!
Ensin näkyy muinaisjäännöspalkinnot ja sit keskellä arkku jonka väritys viittaisi jokain TP palkintoon vähintään ja sitten vielä oikealla pistenousupalkinto.
Ihmetellään että missä tuo arkku avataan tai mitä sieltä tulee kun ei mitään näy missään? Voisiko tiimi tai Lum3n3 vastata tähän?

Kiitos!

P.S. turnajaiset muuten loistava lisä. :)
 

DeletedUser15

Guest
Dear Mirko .... Ne turnajaisten palkinnot on ne mitkä näette(jos on sijoittunut), eli tietty määrä muin.jään. ja tietty määrä pinnoja maailmanlaajuiseen tilastoon (joita ei tarvi mihinkään, koskaan). Arkku?! No chance avata ku koristeeks heittävät sen vaan jotta porukka tekis sitä turnajaista jatkossakin .... Eli tossa lyhyt yhteenveto kun turnajainen on päättynyt. Juu ja minäkin odotan Lum3n3n vastausta INNOLLA ......
 

DeletedUser36

Guest
Onko se vain minä vai onko noita turnajaisia nyt turhan tiheään. Tuskin saa varastot tasattua kun taas uutta pukkaa. Ja harvemmin alan niitä turnajaisia taistelemalla käymään läpi, ehkä pari ekaa kierrosta muutamat, mutta loput neuvotellaan.
 

Mirko

Member
Onko se vain minä vai onko noita turnajaisia nyt turhan tiheään. Tuskin saa varastot tasattua kun taas uutta pukkaa. Ja harvemmin alan niitä turnajaisia taistelemalla käymään läpi, ehkä pari ekaa kierrosta muutamat, mutta loput neuvotellaan.
Riippuu paljon kasarmin ja asepajojen tasoista ja lukumäärästä.
Kannattaa aina ottaa osaa ja tekee sit vaikka kaksi ensimmäistä provinssia niin moneen tähteen asti kuin kerkeää.
Tai tekee alkuun vain omat tehostetut turnaukset mutta jokatapauksessa osallistua edes jotenkin että saa palkinnot.
 
Ylös