• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Ranking sekoilee...

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser8
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser8

Guest
En laita tätä bugi-alueelle koska se on jo varmistettu ja raportoitu edelleen beta-serverillä - eli ihan vaan tiedoksi jos joku on ihmetellyt.

Eli jos sijoitat jonkin palkintorakennuksen esimerkiksi talvitapahtumasta se antaa rankingpisteitä vaikka ei pitäisi, lopputuloksena voi olla suuri loikkaus ylöspäin rankingissa.
Kaverini soitti eilen tyyliin "haa-haa, menin sun ohi pisteissä" :p ja minä ihmettelin että mitä hemmm... ethän sä enää edes mitään tee - kertoi laittaneensa kaupunkiin muutaman iglun jotain 2000 pojoa per rakennus. Sitten muistin nähneeni bugi-raportin betalla.

Että semmoinen tapaus, on kuulemma aiheuttanut joillain serverillä pientä mielipahaa kun joku on painellut sijoituksissa ohi ilman näkyvää syytä.
 

Tarya

Active Member
En laita tätä bugi-alueelle koska se on jo varmistettu ja raportoitu edelleen beta-serverillä - eli ihan vaan tiedoksi jos joku on ihmetellyt.

Eli jos sijoitat jonkin palkintorakennuksen esimerkiksi talvitapahtumasta se antaa rankingpisteitä vaikka ei pitäisi, lopputuloksena voi olla suuri loikkaus ylöspäin rankingissa.
Kaverini soitti eilen tyyliin "haa-haa, menin sun ohi pisteissä" :p ja minä ihmettelin että mitä hemmm... ethän sä enää edes mitään tee - kertoi laittaneensa kaupunkiin muutaman iglun jotain 2000 pojoa per rakennus. Sitten muistin nähneeni bugi-raportin betalla.

Että semmoinen tapaus, on kuulemma aiheuttanut joillain serverillä pientä mielipahaa kun joku on painellut sijoituksissa ohi ilman näkyvää syytä.
itselläni ranking putosi alaspäin n. 2000 pisteellä, et sillee!
 

DeletedUser8

Guest
itselläni ranking putosi alaspäin n. 2000 pisteellä, et sillee!
No, kuten tossa kaverini tapauksessa tuohon riitti yhden iglun sijoittaminen ennen bugikorjausta/sen jälkeen. Typerä bugi, mutta nuo pisteethän olivat kuitenkin "ansiotonta arvonnousua". Vähän samaan tapaan kun tuossa aiemmin viime vuonna joidenkin rakennusten sijoittaminen ei näyttänyt oikein väestöä.
Minulla varsinainen sijoitus teki hieman normaalia voimakkaamman sahausliikkeen, mutta ei aiheuttanut mielipahaa kun minulle on tässä pelin kuluessa tullut selväksi etten ole mikään top 10 pelaaja muutenkaan :p.
 

Tarya

Active Member
No, kuten tossa kaverini tapauksessa tuohon riitti yhden iglun sijoittaminen ennen bugikorjausta/sen jälkeen. Typerä bugi, mutta nuo pisteethän olivat kuitenkin "ansiotonta arvonnousua". Vähän samaan tapaan kun tuossa aiemmin viime vuonna joidenkin rakennusten sijoittaminen ei näyttänyt oikein väestöä.
Minulla varsinainen sijoitus teki hieman normaalia voimakkaamman sahausliikkeen, mutta ei aiheuttanut mielipahaa kun minulle on tässä pelin kuluessa tullut selväksi etten ole mikään top 10 pelaaja muutenkaan :p.
Käsittääkeni itselläni ei ollut mitään arvotonta ansion nousua, pisteet olivat ansaittuja - eli en siis huomannut mitään pisteitä nostavaa bugia itselläni.
 

Mirko

Member
Tähän ei ole mitenkään vastattu vieläkään, kai ylläpito tarkistaa tämän ja Zuffe... Pelaan ranking kympissä...
 

DeletedUser8

Guest
Tähän ei ole mitenkään vastattu vieläkään, kai ylläpito tarkistaa tämän ja Zuffe... Pelaan ranking kympissä...
Eli kun sijoitat jonkin rakennuksen talvitapahtumasta (käytin vain esimerkkinä tuota iglu-tarinaa) niin siitä ropisi sijoituspisteitä vaikkei olisi pitänyt tulla ainoatakaan. Lopputuloksena joku tyyppi oli ampaissut ylöspäin 400 sijaa (jenkkiserveri), ja jos se ei ole ansiotonta arvonnousua niin mikä sitten ? :rolleyes:. En tiedä koska bugi oli alkanut vaikuttaa, mutta se raportoitiin tammikuussa ja korjattiin viime viikolla suorittamalla pisteiden uudelleenlaskenta. Menikö laskenta ihan kohalleen sitä kukin voi tykönään miettiä - joku epäili (betalla) että tuliko nyt varmasti kaikki turnajaispisteet myös mukaan jne. Eli jos kylässäsi on talvitapahtuman rakennuksia ne ovat kohdallasi voineet pisteitä lisätä ja myöhemmin ne on otettu pois.

Ja ihan väärinkäsitysten välttämiseksi voin muistuttaa että olen itse pelaaja muiden joukossa - en edusta mitään virallista tahoa tässä pelissä, en ole koskaan edustanut, enkä tule edustamaan.
Pelaan beta-serverillä ja joskus kerron täällä mitä siellä on puhuttu - sen pituinen se.
 
Ylös