• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Vaatimus Adobe Flash Player:ista

  • Viestiketjun aloittaja DeletedUser64
  • Aloituspäivämäärä

DeletedUser64

Guest
Kun yritän kirjautua peliin ilmestyy ruutu: "Get Adobe Flash Player".
Eilen oli sama ongelma ja latasin/päivitin A.F.P.
Tämän jälkeen kirjautuminen ja pelin jatko onnistui. Tänään ilmeistyi sama ruutu ja latasin/päivitin A.F.P:n uudelleen. Tästä huolimatta en enää onnistu kirjouttautumaan peliin.
 

DeletedUser8

Guest
Kirjoitin pitkän vuodatuksen toiseen ketjuun ("Pelaaminen loppui Flashplayerin...), en viitsi sitä täällä kokonaan toistaa.

Sen verta kuitenkin että eilen poistin sekä Firefoxin että Flashin asennukset ja asensin uudelleen. Uudelleen asennuksen jälkeen pääsin sisälle peliin ja laitoin tehtaille ja työpajoille töitä. Tänä aamuna peli pyytää taas asentamaan Flash playeriä.

Lievästi sanottuna "tarttis tehdä jotain" enkä nyt usko välimuistin ja evästeiden poiston tai toisen selaimen käytön toimivan (kokeiltu on näitä).
 

DeletedUser15

Guest
Eli missä on "TUEN" apu silloin kun sitä taas tarvitaan !! EI missään.
 

Mini

Active Member
Ihan tasan sama juttu kuin eilen, paitsi että eilisen taikatemput eivät auttaneet tänään, enkä siis pääse peliin. Aikaan sidotut tehtävät harmittavat, ne ovat mennyttä. Tämä peli oli juuri lisännyt kiinnostavuuttaan uusien tehtävien ansiosta, mutta minulla ei riitä aikaa siihen, että joka päivä selvitän miten peli suostuu toimimaan.
 

DeletedUser64

Guest
Minä niinikään pääsen sisään silloin tällöin. Ja tämä sisään päästö tapahtuu ilmeisesti riippumatta siitä mitä koneelleni teen. Pelaan samaa peliä ruotsinkielisenä (https://se1.elvenar.com/game) jossa ylläolevaa ongelmaa ei ole (tositaiseksi).
 

DeletedUser8

Guest
Nyt pääsi yllättäen sisään ilman taikoja...
Sama täällä, muttei kannata innostua...

Itse olen iltapäivällä pääsyt sisään kaksi kertaa peräkkäin 3 tunnin välein. Kilautin juuri kaverille ja hän sanoi päässeensä sisään puolen päivän jälkeen, mutta juuri muutamia minuutteja sitten vastaan tuli kehoitus "get flash player". Kumpikaan meistä ei ole eilisen jälkeen tuunannut asetuksia, mitä nyt kokeillut eri selainta.

....Et silleen, ja viikonloppu tulossa - bittinikkarit juovat ööliä ja kattovat riioa. En aseta enää suuria toiveita mihinkään tapahtumatehtävien suorittamiseen. :(
 

DeletedUser66

Guest
Jep, sama vika täällä. Flash ei anna mennä eteenpäin. Vika on nyt jossakin täällä Suomen päässä. Olen samalla selaimella myös Jenkki-servolla eri tabissä ja siihen pääsen ok. Suomen sivulle ei pääse.

2efnpd2.png
 

DeletedUser15

Guest
Eikä edelleen yksikään TUKIhlö ole vastannut sanallakaan meidän pelaajien hätähuutoihin !!! STN.
 

DeletedUser67

Guest
Sama ongelma ja Chromella pelaan. Muut flashia käyttävät pelit toimii, tämä ei.
 

Naninda

Member
käsittämätöntä kuinka se toimii näin.... vähän kauemmin poissa koneelta ja vaati flash uppia. Ja kuitenkin se on juuri päivitetty.

Ilmeisesti tätä peliä ei ole tarkoitus pelata
 

Mini

Active Member
Haha, onneksi ehdin aamulla tehdä tärkeimmät :D Olin tovin pois koneelta, jonka aikana istunto aikakatkaistiin ja piti ladata uudelleen. Latasin ja vastasa oli tuttu lause - get Adobe Flash Player! Olisikin ollut vain 20 minuuttia aikaa ihmetellä peliä, ennen kuin pitää lähteä.
 

DeletedUser8

Guest
Haha, onneksi ehdin aamulla tehdä tärkeimmät :D Olin tovin pois koneelta, jonka aikana istunto aikakatkaistiin ja piti ladata uudelleen. Latasin ja vastasa oli tuttu lause - get Adobe Flash Player! Olisikin ollut vain 20 minuuttia aikaa ihmetellä peliä, ennen kuin pitää lähteä.
Vähän samantapaisia kokemuksia minulla eilen. Tänä aamuna mulla ei käynyt ihan nuin hyvä mäikkä, yritin ja yritin mutta serverillä oli ilmeisesti tupakkitauko meneillään ja ehdotteli että lataappa odotellessas Flash player.

Minulla on muuten teoria: serveri arpoo joka tunti kenen vuoro on pelata ;) muut saa odottaa vuoroaan ;)
 

Deleted User - 317

Guest
Piti tulla ihan kattoon että mitä täällä meuhkataan :)
Mikä selain versio teillä on joilla chrome? Vanhassa versiossa on ainaki minulla ollu ongelmaa innon pelien kans. Antaako sivun lähdekoodi jotain virhe ilmoitusta?
Ihmetyttää jos ongelma vain suomenpäässä ja minä en jouda testaan ennenku illalla muutamia kikkoja jos ei siihen mennessä toimi.
 

DeletedUser15

Guest
Meuhkataan joo :mad:! Kun meitä pelaajia ei tukitiimi auta kuten on nähty ... Se tekee sen ongelman joka helkatin selaimella, sekä nämä ongelmat on vain ja ainoastaan Suomen serverillä, EI muissa. prkl.
 

DeletedUser69

Guest
cromet 3 koneessa uudet versiot ja kaikki muut pelit ym. ohjelmat toimii ni kyl se on syytä kattoo kuule omaan peiliin plus tätä kokeiltu iellä firefoxilla windows 7 lla + windows 10 edgellä .mulla ainaki rupes tän kesäpäivänseisaus eventin jälkeen tuli flashplayerseisaus eventti:(
 
Ylös