• Arvon foorumin lukija,

    Foorumin aktiivinen käyttö osallistumalla keskusteluihin, oman ketjun tai aiheen aloittaminen edellyttää pelitiliä. REKISTERÖIDY TÄÄLLÄ!

Amuneihin liittyvät palautteet

Mini

Active Member
Puolisen vuotta tuntuu olevan uusien rotujen ilmestymistahti. Tänään tuli betalle.
 

DeletedUser8

Guest
Puolisen vuotta tuntuu olevan uusien rotujen ilmestymistahti. Tänään tuli betalle.
Joo, kannattaa seurata Betaforumin keskustelua jos enklanninkielen katselu sujuu - täytyy tunnustaa ettei vielä aivan auennut uusien rakennusten tuomat muutokset. Ite odottelen seuraavaksi elvengems sivustolle ilmestyvän tehtäväluettelon.
 

Mini

Active Member
Mä kävin Elven architectissä jo sommittelemassa ne roturakennukset :D Tarkistin, että mahtuvat niille varattuun tilaan ja hyvin mahtuvat. Eikä niitten koko kasva onneksi.
 

DeletedUser8

Guest
Mä kävin Elven architectissä jo sommittelemassa ne roturakennukset :D Tarkistin, että mahtuvat niille varattuun tilaan ja hyvin mahtuvat. Eikä niitten koko kasva onneksi.
Otitko huomioon tuon setti-ominaisuuden. Ne pohjapiirrosehdotukset mitä ole Betalla nähnyt eivät kyllä mahdu minun kylille. Tai mahtuu jos pannaa purkuryhmälle iso remmi päälle. Toinen vaihtoehto on mennä minimeillä :p, mutta se strategia melkein tappoi minut amuneissa - ei jaksa puolta vuotta sitä samaa vatvoa.
 

Mini

Active Member
Otin ja mahtuu silti. En vain ole löytänyt vielä astelmaa jossa saisi jokaiseen kolme eri kontaktia. Aina jää yksi vajaaksi. Betan yksi mahtuu melkein, jää yhdestä rivistä kiinni.

Muoks. Itse asiassa mahtui, kun laitoin juuri niin päin kuin se on esimerkissä.
 
Viimeksi muokattu:

Tarya

Active Member
Minua on riepottanut enemmänkin seikkaiujen päällekkäisyys esim. turnajaiset ja kiltaseikkailu tai kuten nyt turnajaiset ja ystävänpäivä tapahtuma. On huomattu, että auttavat toinen toistaan tehtäväsuorituksissa mutta se ei helpota mm. provinsseissa tuotantojen suuruuksia, kuten 13000 jalokiveä jne. eikö ne vaateet voisi olla hiukan pienempiä, niin pelaaja ei halvaantuisi määriin?:mad::(
Niin ja amunit eivät olleet minunkaan lempikenttiäni lähinnä tilanpuutteen vuoksi .. huh mikä määrä kultaseppiä ja ansanrakentajia piti saada mahtumaan kaiken muun lisäksi - kuten setit, muinaiset jne
 
Viimeksi muokattu:
Ylös