Rakennuksia ei käsittääkseni pysty tapahtuman jälkeen enää kehittämään, kuten aiemmissa tapahtumissa jos et saanut kaikkia osia kerättyä niin se on sitten siinä. Tuolta fanisaitilta katsoin. Jos jollakulla on parempaa tietoa niin kertokoon.
Sen sijaan siellä puhuttiin että olisi mahdollisuus myöhemmin laajentaa/päivittää rakennusta "royal restoration" loitsulla seuraavaan tarinakappaletasoon (mikä hän nyt on suomeksi "kuninkaallinen ehostus" ??). En tosin näe päivitysvaihtoehtoa omassani, mutta se voi johtua siitä että olen kontrukteissa eli ei ole vielä seuraavaa kappaletta. Eli mitä tuo päivittäminen sitte auttaisi jää toistaiseksi pimentoon.
Beta-ketjussa sanottiin (fanisaitilla myös) että sapuskaa pystyy valmistamaan myöhemminkin. Itsellä on Betalla tason 8 tipu (keskitin kaikki voimat vain yhteen) enkä ole sitä ruokkinut. Kästtääkseni ruokinnan vaikutus on jotain 3h+ (??) ja itsellä on nyt 9h tai 1pv sykli, en näe saavani hyötyä ruokinnasta (olen jopa ajatellut kyniväni koko tipun pois kyliltä kuleksimasta).
Tehtäväketjusta sen verta että ohjelmoijat ilmeiseti tuskastuivat helppousvalituksiin ja pläjäyttivät kunnon satsin pitkiä tuotantoja. Kuten aiemmin kerroin Betalla en edes yrittänyt, täällä tilanpuute on jarruttanut menoa sen verran että stoppi tulee toiseksi viimeisen tehtävän kohdalle "tiedustele 2 provinssia". Päätin että ajanlyhennysloitsuja en käytä tiedusteluun kun max provinssit on jo vallattu - ei oo muuta hyötyä kun 65 pistettä. En usko saavuttavani tasoa 10 täälläkään.
Tämänhetkiset kokemukset varmistavat aiemmat epäilyni että isointa 80+ maksavaa arkkua ei aivan niin usein näe kuin ennen. Eli jos haluaa rakennuksen (tai useampia samanlaisia) niin mahdollisuudet ovat kohtuulliset vain jos keskittää esanssit ja tähtää vain muutamaan rakennukseen. Pienemmistä arkuista en ole saanut ainuttakaan rakenusta täälläkään. Bonus-esannseja on tullut kerran pari mutta taisin edellisessä isossa tapahtumassa olla poikkeuksellisen onnekas, eli nyt on palattu "normaaliin" arpajaisonneen.
PS. päivää myöhemmin...
En usko saavuttavani tasoa 10 täälläkään.
...joo en saavuta, käytin juuri 2000 esanssia ja olen tasolla 7 (päivitän vain yhtä lintua). Välipalkinto on puolessa välissä ja seuraava tiputaso tulee sitten. Eli olen mielestäni aikas keskiverto pelaaja - vaikka minulla on ennakkotietoa en pääse tasoa 8 pidemmälle. Tarvitaan hurjasti onnea ja sitä myöten bonusesansseja jotta saisin tason 9. Taso 10 taitaakin sitten olla "timanttinen" juttu.